הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מנהל מקרקעי ישראל יפעל להסדרת חוזי הקרקעות של חברת מושבי הנגב


בעקבות פנייה של ראשי המועצות מרחבים ושדות נגב, הגיע מנהל רשות מקרקעי ישראל בנצי ליברמן, לביקור ולישיבה מיוחדת בחברת מושבי הנגב. הנושא שעמד על הפרק היה הסדרת חוזי הקרקעות שמעבדת ומחזיקה חברת מושבי הנגב, אשר לא עודכנו מזה שנים רבות. הועדה אמורה להגיש את מסקנותיה בתוך 3 חודשים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  12-12-2013



צילום: נאור תקשורת

בסיכום ישיבה שהתקיימה אתמול (ד') במשרדי מושבי הנגב, הורה מנהל רשות מקרקעי ישראל בני ליברמן על הקמת ועדה מיוחדת במשרדו, שתפעל למען הסדרת חוזי הקרקעות שמעבדת ומחזיקה חב' מושבי הנגב. בישיבה השתתפו גם יו"ר מועצת מרחבים שי חג'ג', יו"ר מועצת שדות נגב תמיר עידאן, יו"ר מושבי הנגב יצחק איליה ומנכ"ל החברה יאיר מנע, .

בעקבות פנייה של ראשי המועצות מרחבים ושדות נגב, הגיע בנצי ליברמן לביקור ולישיבה מיוחדת בחברת מושבי הנגב. הנושא שעמד על הפרק היה הסדרת חוזי הקרקעות שמעבדת ומחזיקה חברת מושבי הנגב, אשר לא עודכנו מזה שנים רבות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בתחילת הישיבה סקר בהרחבה מנכ"ל מושבי הנגב יאיר מנע, את פעילות החברה ואת מטרותיה לעתיד. ראש מועצת מרחבים שי חג'ג', דיבר על כך ש'מושבי הנגב' משמשת כנאמן המדינה ושומרת על הקרקעות של מדינת ישראל מפני פלישה של גורמים זרים. ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן, סיפר לליברמן על הרווחים שמחלקת החברה למושבים השותפים בה,  ויו"ר הנהלת החברה יצחק איליה, העלה על נס את פעילותם הנמרצת של ראשי המועצות למען הצלחת מושבי הנגב ומיקסום רווחיה לטובת תושבי המועצות.

בדברי הסיכום, שיבח ליברמן את פעילות מושבי הנגב והורה, כאמור, על הקמת הועדה המיוחדת, שאמורה להגיש את מסקנותיה בתוך 3 חודשים. ראשי המועצות ויו"ר מושבי הנגב הביעו סיפוק רב על החלטתו של ליברמן. "אני מקווה שסוף סוף נצליח להסדיר נושא חשוב ביותר, שלא טופל מזה שנים רבות" אמר איליה.