הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אסטרטגיה חדשה ומרעננת בחברת 'מושבי הנגב'


החברה החליטה לרכוש קומביין חדש, להתייעל, לקבל הצעות מחיר על כל עבודה ולצמצם את התלות בקבלנים חיצוניים. המנכ''ל יאיר מנע: ''המהלך של מעבר לתפעול עצמי של כלים משוכללים יחסוך כסף רב לחברה, כך נוכל להגדיל את הרווחים ולחלק דיווידנדים גדולים יותר למושבים ששותפים בבעלותה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  07-05-2013



הקומביין החדש שרכשה חברת מושבי הנגב

מצמצמים עלויות ומתייעלים: בחודשים האחרונים החליטו ראשי חברת 'מושבי הנגב' ומנהליה, לאמץ אסטרטגיה תפעולית חדשה, שתמקסם את הרווחים ואת הדיווידנדים שמחלקת החברה ל-34 המושבים ששותפים בבעלותה.

במסגרת ההיערכות החדשה הוחלט לרכוש קומביין, שיתופעל ישירות על ידי עובדי החברה ובכך תצומצם התלות בקבלני ביצוע חיצוניים, במגוון רחב של גידולים. 2 שני ראשי המועצות,  שי חג'ג' ותמיר עידאן, שותפים מלאים להתוויית המדיניות החדשה ומועצת המנהלים של החברה אישרה למנכ"ל מנע לבצע את הרכש הנדרש. בימים האחרונים רכשה החברה קומביין מגרמניה בעלות של כמיליון שקלים ומתכננת בעתיד לרכוש ציוד נוסף.

"המהלך של מעבר לתפעול עצמי של כלים משוכללים יחסוך כסף רב לחברה" מספר יאיר מנע "כך נוכל להגדיל את הרווחים ולחלק דיווידנדים גדולים יותר למושבים ששותפים בבעלות על החברה".

במושבי הנגב ממשיכים ליישם את המדיניות שדוגלת בשקיפות, קבלת הצעות מחיר לכל עבודה חיצונית, התייעלות, תכנון לטווח רחוק והגדלת הריווחיות "הדירקטוריון שמנחה אותנו בפעילותנו העסקית הבהיר, חד משמעית, שהמטרה היא להניב פירות טובים ורווחיים למושבים ולאזור כולו וכך אנו פועלים" מסכם מנע.     

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק