הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קיץ ביד מרדכי - כי אין דבורים כאלה!


מבצע מיוחד למשפחות בחודשי הקיץ בקיבוץ יד מרדכי - כניסה לאתרים במחיר מוזל. בין האטרקציות, פעילות בבית הדבורה והדבש, נסיעה חווייתית בטרקטור, ביקור בבית האוסף 'קיבוץ של פעם' ובאתר שחזור הקרב המחודש בקיבוץ

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: יולי - אוגוסט 2017


חוויה מתוקה בקיבוץ, צילום: באדיבות תיירות יד מרדכי

הסתיימו הקייטנות לילדים? מחפשים מה לעשות איתם? קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לביקור חווייתי בקיבוץ, לחקור ולטעום משלל האטרקציות המתוקות והמהנות שיש בקיבוץ.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מבצע מיוחד לחודשי יולי-אוגוסט למשפחות - כניסה לאתרים במחיר מוזל. בין האטרקציות, פעילות בבית הדבורה והדבש, נסיעה חווייתית בטרקטור, ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם" ובאתר שחזור הקרב המחודש בקיבוץ.

זום זום זום עולה הזמר מכוורת הדבורים, כאן עובדים וגם שרים – כי צריך את הכוורת לסדר ולנקות ולהתכונן לכל המשפחות ! הדבורים החרוצות של קיבוץ יד מרדכי עובדות קשה במהלך כל השנה. עכשיו כשחלות הדבש כבר מלאות, הכוורות מצוחצחות ונקיות, מוכנות החרוצות לקבל את המבקרים ולארח משפחות וילדים במהלך הקיץ.

ב"בית הדבש והדבורה" של מכוורת יד מרדכי, הגדולה בארץ, ילמדו הילדים על תהליך ייצור הדבש. דבוראי\ת לבוש בחליפת עבודה מיוחדת ייקח את המשפחות לסיור במכוורת ויפתח כוורת אמתית ב"שידור חי" מול המבקרים. באמצעות הפעלות מיוחדות יקבלו המבקרים הצצה מלהיבה לעולמן המרתק של הדבורים, הם ילמדו על חייהן, על המבנה המשפחתי המיוחד בכוורת, על המלכה והפועלות וכמובן על תהליך ההאבקה, ייצור הדבש ותרומתו לגוף האדם. לסיום הפעילות ילקקו המבקרים דבש טרי וטהור ויכינו נרות מדונג דבורים אמיתי תוצרת יד מרדכי.

בהמשך הסיור- נסיעה על עגלה הרתומה לטרקטור בסיור מיוחד וחוויתי, נעצור במספר נקודות ונשמע הסברים וסיפורים ברוח קיבוצית. לאחר מכן הטרקטור יוריד אותנו בבית "קיבוץ של פעם", שם יחזרו המבקרים בגלגל הזמן אל ימי תחילת הקיבוץ לפני קום המדינה. הצעירים ילמדו להכיר חפצים שאינם קיימים עוד בחיי היום יום של העולם המודרני וישתתפו בפעילות חווייתית באווירה נוסטלגית של ראשית ימי הקיבוץ. הזיכרונות, החפצים והסיפורים יצליחו לשעשע ולהצחיק את המבוגרים והצעירים כאחד.

לסיום יגיעו המשפחות לאתר שחזור קרב תש"ח בו יוכלו לספוג קצת היסטוריה. הילדים יטפסו על טנקים שנותרו בשטח, יישבו במשוריין ויקבלו הסברים על כלי הנשק של אותם ימים. ניתן להתגנב בתעלות הקשר ולשמוע את סיפור הקרב מעמדות השמע שנמצאות במקום.

בנוסף, מוזיאון יד מרדכי מזמין אתכם, לפעילות אינטראקטיבית באתרי המורשת בקיבוץ. הזדמנות נהדרת לחשוף את הצעירים, ואלו מכם שטרם מכירים את האתרים וההיסטוריה של המקום, למורשת וגבורת מייסדי הקיבוץ. הפעילות הנה פעילות אינטראקטיבית המנוהלת באמצעות אפליקציה בטלפון החכם, עוקבים אחרי ההוראות, חוקרים את המוצגים השונים ועונים על שאלות

לפרטים נוספים: 08-6720559
**הנחות משמעותיות לכבוד הקיץ באתרי המועדונים והקופונים
08-6720559 I 052-3923104
אתר:www.tym.co.il
פייסבוק:www.facebook.com/tourym