הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חגיגה חקלאית בחוות דרך התבלינים


חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית מזמינה אתכם בשבתות במהלך חודש יולי לחגיגה חקלאית שכולה טבע וחוויות לכל המשפחה. הכניסה חופשית. חלק מהפעילויות בתשלום סמלי

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: חודש יולי 2017


חגיגה חקלאית בחוות דרך התבלינים, צילום: הדס ניצן

 "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, מזמינה אתכם בימי שבת במהלך חודש יולי לחגיגה חקלאית שכולה טבע וחוויות לכל המשפחה. הכניסה חופשית! חלק מהפעילויות בתשלום סמלי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

חוות דרך התבלינים. מגדלת ומייצרת צמחי מרפא, תערובות ותבלינים איכותיים. סוד קסמם, איכותם וטריותם של התבלינים, טמון בשיטות הגידול המסורתיות העוברות מדור לדור במשפחת ציטרשפילר כבר למעלה מ- 50 שנים. חדורי חזון להפיץ את תרבות התבלינים משקיע צוות החווה, בחדשנות בלתי פוסקת בפיתוח מוצרים. הביקור במרכז המבקרים מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה ומחסן רעיונות אינסופי לשגרת הבישול והבריאות ולאיכות חיים טובה יותר.

פעילות משתנה בימי שבת בשעה 12:00:

1.7.2017 – סדנת ממרח חלבה וקרטיב טבעי: נתחיל את הסדנא בהכנת קרטיבים מחליטות החווה. נמשיך ונלמד על תהליך הפקת טחינה וחלבה מזרעי שומשום ונגלה את סגולותיו המיוחדות של השומשום. נערבב את הרכיבים השונים וניצור ממרח חלבה מתוק וטעים. לבסוף נכין מאפים עם ממרח החלבה, נאפה אותם בטאבון ונאכל מהם יחדיו.

8.7.2017 – סדנת חטיף אנרגיה וקרטיב טבעי: נתחיל את הסדנא בהכנת קרטיבים מחליטות החווה. בהמשך נלמד להכין ממתק מן הטבע. נכיר את המרכיבים השונים, נטעם, נחתוך ונערבב את הפירות היבשים והאגוזים, וניצור חטיפים מתוקים בצורות שונות. בסוף הסדנא נטעם מהחטיפים שיצרנו וכמובן שניקח גם הביתה.


צילום: הדס ניצן - באדיבות חוות דרך התבלינים

15.7.2017 – סדנת פיצות בטאבון: נגלה את סודות רוטב הפיצה המיוחד, המבוסס על הפפריקה אשר גדלה אצלנו בשדות החווה. במהלך הסדנא הילדים יכירו את התבלינים השונים על סגולותיהם הרפואיות, יזהו את ריחם, יטחנו, ויערבבו את המרכיבים לכדי תערובת הפיצה המיוחדת. בסיום הסדנא נאכל פיצות בטאבון עם התערובת המשובחת שיצרנו.

22.7.2017 – סדנת זעתר: נגלה את סודות תערובת הזעתר המבוססת על האזוב שגדל אצלנו בשדות החווה. במהלך הסדנא הילדים יכירו את התבלינים השונים על סגולותיהם הרפואיות, יזהו את ריחם, יטחנו, ויערבבו את המרכיבים השונים עד לקבלת תערובת הזעתר המסורתית. לבסוף נכין פיתות עם זעתר בטאבון ונאכל מהן יחדיו.

29.7.2017 – סדנת ממרח חלבה וקרטיב טבעי: נתחיל את הסדנא בהכנת קרטיבים מחליטות החווה. נמשיך ונלמד על תהליך הפקת טחינה וחלבה מזרעי שומשום ונגלה את סגולותיו המיוחדות של השומשום. נערבב את הרכיבים השונים וניצור ממרח חלבה מתוק וטעים. לבסוף נכין מאפים עם ממרח החלבה, נאפה אותם בטאבון ונאכל מהם יחדיו.
*משך כל אחת מהסדנאות: 30-40 דק'. מחיר: 25 ₪ למשתתף.

בכל השבתות:

סיור מודרך בשדות התבלינים – בשעה 13:00
סיור מרתק בשדות התבלינים האורגניים של חוות דרך התבלינים, בהנחיית מדריכי החווה. נכיר מעט את החווה וההיסטוריה שלה, נעבור בין הגידולים השונים ונכיר את הסגולות הרפואיות והשימושים השונים שניתן להפיק מכל אחד מהצמחים. ללא תשלום.

פעילויות יצירה לילדים – 11:00-16:00
הדבקת תבלינים על צורות מעץ, מילוי בקבוקי זכוכית בתבלינים בשלל צבעים וצורות שונות ועוד. מחיר: 15 ₪ לכל פעילות.

ומה עוד?

• "דרך הבירה" עם בירה טרייה מול נוף השדות.
• מים בשדות – מתחם ממטרות שיצנן אתכם בהלך כל היום.
• שולחן טעימות עשיר- חלבות, מטבלי גבינות, חליטות, טחינה, שמן זית ועוד.
• בית הקפה יגיש פיצות ופוקאצ'ות מתנור אבן, עלי גפן, מיצים טבעיים, חליטות, קפה ועוד.
• שוק תבלינים ענק עם שפע תבלינים, תערובות גורמה, תערובות וצמחי מרפא.

חוות התבלינים - בית לחם הגלילית
הכניסה חופשית. חלק מהפעילויות בתשלום סמלי
לפרטים נוספים ולבירור מועדי הפעילויות: 04-9533405
ובאתרwww.derech-hatavlinim.co.il