הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קטיף דובדבנים בבוסתן ''בראשית בגולן'' - קיבוץ עין זיוון


קטיף עצמי ואכילה חופשית של דובדבנים לצד תערוכת כלים חקלאיים, מתקנים מתנפחים עם מים, בועות סבון, סדנאות לילדים, פארק חבלים, פינת חי, שזירת זרים, צמות וקעקועים טרקטורונים לילדים, ומבחר דוכנים של תוצרת הגולן

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: החל מ-19.5.2017


צילום: אלכסנדר סלזניוב - באדיבות בוסתן בראשית בגולן

שובו של הדובדבן לבוסתן בראשית בגולן - עונת הקטיף נפתחת: השבוע ייפתח הפנינג הביכורים הענק והקטיף העצמי לכל המשפחה ב"בוסתן בראשית בגולן", הממוקם בסמוך לקיבוץ עין זיוון שבגולן. העצים כבר עמוסי דובדבנים עסיסיים ומתוקים, ורק מחכים למבקרים שיגיעו לקטוף אותם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מלבד הקטיף, תתקיים בבוסתן תערוכת כלים חקלאיים מלווה בהסברים על כל כלי ורכב חקלאי, מגוון סדנאות לילדים כגון סדנת פאי דובדבנים, סדנת שתילה וסדנה להכנת עפיפונים.

תנובות הגולן יוצגו בדוכנים מגוונים, דוכנים של שזירת זרי פרחים לראש, שזירת צמות לילדות ועמדת קעקועים. באי הבוסתן יוכלו המבקרים להתרענן במתקנים מתנפחים והכנת בועות סבון לילדים, פינת חי עם מגוון חיות, פארק חבלים ומגוון דוכני מזון. מקום קסום, נעים וכיפי לכל המשפחה. לא רחוק מעצי הפרי יש פינות ישיבה מוצלות ונעימות.


צילום: אלכסנדר סלזניוב - באדיבות בוסתן בראשית בגולן

את חוויות הקטיף אפשר להפוך למושלמת עם לינה בכפר הנופש של עין זיוון, שחדריו משקיפים אל הר אביטל ומצויים בין מרחבים ירוקים, תחת עצי אלון עתיקים המצלים עליהם. בכפר הנופש קיימות מגוון אופציות ללינה והחדרים עברו שיפוץ מקיף מקצה אל קצה שמציע למתארחים עיצוב נקי, נינוח ונעים לעין. כך למשל, ניתן ליהנות מבקתות הבוסתן המפנקות, שנבנו רק לאחרונה ונמצאות במתחם מרוחק מעט מהחדרים שחודשו. או בבקתות הדובדבן החמימות, שמתאימות לזוגות או למשפחות בהן ג'קוזי וסאונה פרטית. בנוסף, חדרי כרמים שעוצבו מחדש בקו מוקפד להפליא, ומתאימים לזוגות או לשלושה מבוגרים.

וישנו "חאן עין זיוון" הקסום המציע לינת שטח למפונקים כ60 מיטות ב6 חדרים הממוקמים במבנים סורים עתיקים ומיוחדים ,מועדון ומטבח עם המון פינות זולה במרחבים הפתוחים. בכל החדרים (מלבד החאן) עומדים לרשות המתארחים פינת קפה, מקרר קטן, מיקרוגל, כירה חשמלית, צלחות, כוסות וסכו"ם. אם רוצים לבשל, מביאים מהבית סירים ומחבתות. בכל החדרים כמובן יש שירותים ומקלחת. השהות בכפר הנופש כוללת ארוחת בוקר, כניסה לבוסתן ולבריכת השחייה בעונה, רק צריך להביא מגבות לבריכה מהבית.

עונת הקטיף 2017 נפתחת החל מ-19.5.2017
ימים א'-ה' ושבת בין השעות 9:00-17:00 וביום שישי בשעות 9:00-16:00
מחיר: מבוגר/ ילד 33 ₪
הכניסה כוללת (ללא תוספת תשלום): פארק חבלים, פינת חי ופינות ישיבה קסומות
במקום (בתוספת תשלום): טרקטרונים לילדים, סיור רכוב על עגלה עם טרקטור, פינת יצירה וטיול על סוסי פוני.
לפרטים ולהזמנות: 04-6993610/12 ובאתרwww.enzivan.co.il