הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



יציאת מצרים חוזרת - פסח בקיבוץ יד מרדכי


במסלול פורח ואביבי תשחזרו את האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. תתלבשו כבני ישראל ותצאו אחרי משה רבנו למסע במדבר, במהלכו תחצו את 'ים סוף' ותאכלו מן מהשמיים. וגם - פעילות בבית הדבורה והדבש, סיור על הטרקטור הקיבוצי, ביקור בבית האוסף 'קיבוץ של פעם', הפעלות לילדים ועוד

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: חול המועד פסח 2017


יציאת מצרים - קיבוץ יד מרדכי, צילום: גלעד קוולרציק

קיבוץ יד מרדכי ממשיך במסורת ומזמין את הקהל הרחב לפסטיבל 'יציאת מצרים הרביעי' -פסטיבל מיוחד וחוויתי שיתקיים בכל ימי חול המועד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

פעילות יציאת מצרים תצא מבית הדבורה והדבש בקיבוץ אל שמורת נחל שקמה. שם על רקע נוף קדומים יצאו המשפחות יחד עם מדריכים לשחזור האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. הם יתלבשו כבני ישראל ויצאו אחר משה רבנו למסע במדבר.

במהלך המסע יחצו המשתתפים את "ים סוף" (נחל שקמה), יטפסו על ההר ועל הדיונה כשברקע ישמעו את סיפור יציאת מצרים.

בנוסף לפעילות, ייהנו המבקרים מפעילות מתוקה בבית הדבש והדבורה. שם ניתן לצפות בעבודת הדבוראי ובחיי הדבורים בכוורת, ללקק דבש טהור ולהכין נרות עשויים דונג אמיתי.

המבקרים מוזמנים גם להשתתף באטרקציה האהובה ביותר על הילדים: סיור מיוחד ברוח הקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור, שתוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ בהם: הרפת הקיבוצית, הפרדסים ,אתר שחזור קרב תש"ח ועוד.

לאחר מכן, יבקרו המשפחות ב"בית קיבוץ של פעם", בו תתקיים פעילות חווייתית, "ארצישראלית" ונוסטלגית על ראשית חיי הקיבוץ.

במהלך חול המועד יוכלו המבקרים ליהנות מכניסה חינם לאתר שחזור הקרב המחודש. ברתק יוכלו הילדים לזחול בין תעלות הקשר המקוריות, לטפס על טנקים שבמקום ולטייל בין הנופים המרהיבים המקיפים את הקיבוץ.

תאריכים: 8.4, 11-18.4, בין השעות 10:00-16:00
כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם, ופעילות יציאת מצרים – 55 ₪ לילד ,50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש).
פעילות שיחזור יציאת מצרים בלבד – 25 ש"ח לאדם
משך הפעילות 2.5 – 3 : שעות, מ-10.00 עד 15.00(בכל שעה עגולה מתחילה פעילות)
הפעילות מתקיימת בכל מזג אויר.
לפרטים - תיירות יד מרדכי
08-6720559 I 052-3923104 Iwww.facebook.com/tourym Iwww.tym.co.il