הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



טבע עירוני: טיול בחיק הטבע בלב העיר ירושלים


חברת מסלולים - להתאהב בארץ מחדש, משיקה את מסלולי הסיור בירושלים ומזמינה אתכם להצטרף לטיול בטבע העירוני של ירושלים. המסלול מוביל אותנו אל ריאה ירוקה בלב העיר ההומה, והוא מלווה בצפייה בציפורים, תצפית על צבאים וביקור במנזר יפהפה מלא בציורי קיר עתיקים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 11.11.2016


צבאים בלב ירושלים, צילום: אתר מסלולים - להתאהב בארץ מחדש

בין אינספור הבתים והבניינים שקיימים בירושלים, נשמרו כמה אזורים פתוחים ורחבי ידיים. בשטחים אלה גדלים צמחים רבים ומגוונים, והם משמשים בית לצבאים, דורבנים, וציפורים נודדות מוצאות בהם מנוחה ממעופן. 'מסלולים » להתאהב בארץ מחדש' מזמינה אתכם לסיור מודרך - טבע עירוני, חיק הטבע בלב העיר ירושלים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מסלול הטיול בטבע העירוני של ירושלים מוביל אותנו אל ריאה ירוקה בלב העיר ההומה. בדרכנו נצפה בציפורים צבעוניות שמוצאות כאן מנוחה, נשקיף על צבאים מקסימים ונבקר במנזר יפהפה שמלא בציורי קיר עתיקים. לאורך המסלול נלך בשבילים נוחים בתוך פארקים ירוקים, ונלמד על היוזמות החברתיות שסייעו לשמור על השטחים הפתוחים.


טבע עירוני בירושלים, צילום: ערן גל אור

הסיור הינו סיור חד כיווני ובעל דרגת קושי קלה עד בינונית. הוא מתאים גם לקבוצות גדולות, קבוצות קטנות, משפחות וזוגות. אורך הסיור הוא כ-5 קילומטר, ומשך הסיור הוא כ-4 שעות, והוא עובר ברובו בשבילים סלולים, חלקם מוצלים וחלקם חשופים לשמש. בחלקים מסוימים ההליכה כוללת עליות וירידות מתונות. עם זאת, ההליכה נעשית בתוך פארקים וחלקה גם לצד כבישים ראשיים. ציוד מיוחד הנדרש לסיור: נעליים נוחות להליכה ומצלמות.


צילום: ערן גל אור

הסיור המודרך הראשון יתקיים ביום שישי, 11.11.2016, בשעה 08:45
נקודת ההתחלה היא רחוב רוטשילד בסמוך לכניסה לגן הורדים
סיום המסלול עתיד להיות בשעה 13:00 בפארק עמק הצבאים.
הסיור מודרך על ידי ערן ודוד גל-אור, הבעלים והמנהלים של מסלולים » להתאהב בארץ מחדש.
הסיור והמחירים מפורטים באתר - www.maslulim-israel.co.il
הרעיון העומד בבסיס החברה הינו חברתי וחינוכי, והיא מובילה שינוי תפיסתי בתרבות הטיולים בישראל. 'מסלולים » להתאהב בארץ מחדש' שמה לה למטרה לחשוף בפני אזרחי ישראל את יופייה הנסתר של הארץ, לחבר את כולנו לטבע הנפלא שמסביב, ולחזק את תחושת השייכות למולדת ולמדינה.