הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



תערוכה חדשה: ציפורים הסמויות מן העין והטבע הטבוע בלב


צילומי הטבע של הצלם שלמה ולדמן מציגים בעלי כנף ובעלי חיים אחרים באתרים הטבעיים שלהם, ומתעדים אותם בשעת מעוף או במנוחה, בודדים או בזוגות, עצמאיים או תלויים בהוריהם - ותמיד הם יפים ותמיד הדמויות שלהם מפעימות ביופיין המיוחד. הכניסה חופשית

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 15-29.10.2015


מנדרין, צילום: שלמה ולדמן

"ציפורים הסמויות מן העין והטבע הטבוע בלב" תערוכת צילומי הטבע של שלמה ולדמן תפתח ב-15 באוקטובר 2015 בחלל ארט מרקט בתל אביב. התערוכה, אותה אצר פרופ' אסא כשר, ממחישה לנו את היופי הבלתי נדלה של בעלי חיים בטבע, במיוחד הציפורים. בדרך כלל היופי הזה סמוי מן העין, חוגג את עצמו במקומות שאינם הומים בבני-אדם. וכשהמראות המרהיבים מתגלים לעין - הם מטביעים את רישומיהם בלב המתבונן.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הצילומים של שלמה ולדמן מציגים את בעלי הכנף ובעלי חיים אחרים באתרים הטבעיים שלהם, כשהם מראים את החופש הטבעי שלהם ללא שום הפרעה אנושית. הצילומים מתעדים אותם בשעת מעוף או במנוחה, בודדים או זוגות, עצמאיים או תלויים בהוריהם, בכל המצבים הטבעיים שלהם. ותמיד הם יפים ותמיד הדמויות שלהם מפעימות ביופיין המיוחד.

שלמה ולדמן צלם טבע ואוהב טבע מגיל צעיר, וכל הווייתו קשורה באמנות ובטבע כמו צמחים, אבנים ומינרלים, עצי פרי וציפורים. עבודותיו כוללות צילום פורטרטים, סטודיו ובעיקר טבע וציפורים והן מוצגות בפורומים פרטיים שונים ומגוונים, ברשתות החברתיות ובאתר www.shlomow.com



Art Market הוא חלל חדשני הממוקם בנמל תל-אביב, ומזכיר את חללי האמנות שבסוהו בניו יורק. החלל בעל אופי ייחודי שהופך את המפגש עם אמנות איכותית לנגישה גם לאנשים שאינם נוהגים לרכוש אמנות ואינם רואים עצמם כאספנים. המקום מחזיק באוסף של כ- 1,000 יצירות המאפשרות לקהל הרחב הזדמנות לשוטט, לגלות ולרכוש אמנות, לבית או למשרד, והכול במחירים הוגנים. חלל Art Market שייך לקבוצת ברונו ארט ששורשיה לפני כ- 100 שנה, המשכה בגלריה ברונו בתל-אביב, והיום מחזיקה בגלריות באיים הקרביים, הודו ובסינגפור, ומשווקת יצירות אמנות ישראלית בארה"ב ובאסיה. בתערוכה יוצגו מעל ל15 עבודות הצילום של שלמה וולדמן.



ציפורים הסמויות מן העין והטבע הטבוע בלב
חלל ארט-מרקט, רח' התערוכה 3 תל-אביב.
תאריכים: 15-29 באוקטובר  2015
פתיחה חגיגית ב-15.10 בשעה: 20:00 - דברי פתיחה מאת האמן הבינלאומי דוד גרשטיין. אסא כשר- אהבת ציפורים. הזמרת שולי נתן תשיר את שירת הציפורים. שלמה ולדמן.
שעות פתיחה: ימים א'-ה': 10:00-19:00, ימי ו': 09:00-16:00, שבת: 10:00-15:00
הקהל מוזמן - הכניסה חופשית
פרטים נוספים Art Market: www.artmarketisrael.com טל': 03-6488070