הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



גלגלים של תקווה 2015 - מסע האופניים השנתי בעמק יזרעאל


מסע האופניים הגדול והמרגש ביותר בישראל בו רוכבים יחדיו באותה הדרך חובבים ומקצועיים ומשפחות עם ילדים, לצד רוכבים נכים. מטרת המסע - גיוס כספים לקידום פעילויות אופניים לילדים, בני נוער ובוגרים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 16.5.2015


גלגלים של תקוה, צילום: עמותת אתגרים

גלגלים של תקווה, מסע האופניים השנתי של עמותת "אתגרים" יוצא לדרך זו השנה -13 ברציפות, ויתקיים בשבת ה-16 במאי בעמק יזרעאל. באירוע, שנועד להעלות את מודעות הציבור לשילובם של נכים ובעלי מוגבלויות בחברה כשווים מול שווים, משתתפים מדי שנה אלפי רוכבים: יחידים, משפחות, קבוצות מאורגנות וחברות עסקיות, חובבים ומקצועיים, נכים ובריאים כאחד המתאספים מדי שנה בעמק יזרעאל, ויחד, מהווים את מסע האופניים הגדול, המרגש והססגוני ביותר בישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מסע 'גלגלים של תקווה' שמתקיים לקראת חג השבועות, הפך למסע יוצא דופן בהיקפו לא רק בשל הניהול המקצועי וההפקה המרשימה אלא בעיקר בשל היותו מסע שבו כולם רוכבים יחד באותה דרך ולמען אותה מטרה. עמותת "אתגרים" אשר הוקמה לפני כ-20 שנים היא עמותה חינוכית שיקומית שהכלי בו היא משתמשת הוא הספורט האתגרי. העמותה מפעילה למעלה מ- 5,000 ילדים ובני נוער ממסגרות החינוך המיוחד וכ--500 בוגרים בכל רחבי הארץ. מסע האופניים בחסות בנק הפועלים, מתקיים בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל.

אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל: "אני מזמין את המוני בית ישראל לחוויה ספורטיבית וערכית. מרגש לראות מדי שנה את כבישי העמק מתמלאים באלפי רוכבים הנהנים מארוע ספורט איכותי שהכנסותיו קודש לתרומה לקהילה. כמועצה מקדמת בריאות וספורט אני קורא לכל תושבי העמק לקחת חלק במסע ולהנות מפעילות ספורטיבית חווייתית".



מסע האופניים יכלול שלושה מסלולי רכיבה:
• מסלול כביש- 55 ק"מ
• מסלול שטח 35 ק"מ
• מסלול שטח למשפחות 10 ק"מ

נקודת הזינוק לכל המסלולים היא בניין המועצה האזורית עמק יזרעאל.
מחיר השתתפות מיוחד לתושבי המועצה האזורית עמק יזרעאל

לפרטים, הרשמה ותרומות – קבוצות: אורנה וינקלר - 03-5685207, יחידים: www.etgarim.org