הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קטיף נוריות בקדמה


פסטיבל קטיף הנוריות המסורתי יציע גם השנה חוויה צבעונית משמחת המיועדת לכל בני המשפחה. אתם מוזמנים לצאת לשדות ולהשתתף בקטיף עצמי של נוריות במגוון צבעים, על פני כ-30 דונם של מרבדים מרהיבים שממתינים רק לכם

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: אפריל 2014


צילום: קטיף נוריות קדמה

פסטיבל קטיף נוריות בקדמה 2014 כבר החל והוא יימשך עד תום הפריחה בחודש מאי. הפסטיבל שהפך מזמן למותג ולאטרקציה מובילה לכל המשפחה, מתקיים במושב קדמה בלב אזור חקלאי מקסים, כ-3 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, פחות משעה נסיעה ממרכז הארץ ודקות מאשקלון, אשדוד, גדרה ויישובי הסביבה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

פסטיבל קטיף הנוריות המסורתי יציע כמידי שנה חוויה צבעונית משמחת המיועדת לכל בני המשפחה אשר מוזמנים לצאת לשדות ולהשתתף בקטיף עצמי של נוריות במגוון צבעים, על פני כ-30 דונם של מרבדים מרהיבים שממתינים רק לכם.

אם אתם מחפשים בילוי משפחתי לעונת האביב, הנכם מוזמנים לאטרקציה משפחתית המציעה בילוי של מספר שעות בחיק הטבע ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. תמורת 40 שקלים בלבד תקבלו גביע ומספרים ותשתתפו עם כל בני המשפחה בקטיף עצמי של נוריות בשלל צבעים: אדום, לבן, ורוד, צהוב, כתום זהוב ועוד.

במקביל תוכלו להשקיף על עשרות דונמים נוספים של פרחי נוריות המסודרים שורות, שורות, לפי צבעים ויוצרים מרבדים צבעוניים ססגוניים – חוויה שאסור לפספס ! וגם תוכלו להשקיף על הרי ירושלים והסביבה הקרובה.

שעות הפתיחה שישי 9:30-17:00, שבת 9:30-19:00.
מחיר: 40 שקלים לגביע פרחים.

דרכי הגעה: לנוסעים מצפון על כביש 6, במקום לנסוע עד סוף הכביש יוצאים במחלף שורק ומתחברים לכביש 40 דרום (שמאלה בצמת ראם-מסמיה), השטח לא רחוק משם מצד שמאל. לבאים מדרום, במקום להמשיך בקרית גת ישר על כביש 6, יורדים ימינה לכביש 40 לכיוון צומת קסטינה וקריית מלאכי ולאחר ק"מ ספורים, השטח ימצא מימין. ניתן להתחבר חזרה אח"כ לכביש 6 צפון.

לפרטים נוספים: 052-2676780 או בעמוד הפייסבוק.