הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל צלילי טבע - מועצה אזורית מגידו


ארבעה סופי שבוע בפינת החמד הירוקה מגידו, של בתים פתוחים, מוסיקה, מספרי סיפורים, טיולי טבע פורחים, תוצרת חקלאית טריה מהמשק, מופעי קרקס, דוכני אוכל, טיולי אופניים ועוד. מתאים לכל המשפחה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 22.2-17.3.2014



בקצה כביש 6, במרחק שעה מתל אביב מסתתרת פינת חמד ירוקה - מועצה אזורית ”מגידו“. למרות כל הכבישים המקיפים אותה, נותרה מגידו ריאה ירוקה אחרונה בין חיפה לתל אביב, ולאט לאט היא הופכת להיות ה“סנטרל פארק“ של מדינת ישראל: 180 אלף דונם של נוף בתולי, שקט כפרי ועדרי בקר וצאן מלחכים עשב במרחבי אין סוף ירוקים. ארגון אונסק“ו העולמי הכיר בייחודה של מגידו ובשנת 2011 הוכרז שטח המועצה האזורית מגידו כמרחב ביוספרי. המרחב הביוספרי הוא דרך חיים ”בדרך הטבע“: נוף בראשית, שקט כפרי ומרחבים פתוחים – שהם הם התוצר של החיים על פי תפיסה זו.

בין התאריכים 22.2-17.3 יתקיים במגידו זו השנה השניה, פסטיבל צלילי טבע, שמתפרש על ארבעה סופי שבוע של פריחות, טיולים והפנינג מתמשך בטבע ובאתרים מיוחדים ביישובים הירוקים של המועצה. במהלך הפסטיבל, אומנים שונים ויוצרים יארחו את המבקרים בבתים ובבתי המלאכה שלהם, ייערכו טיולי אופניים, סיורים מודרכים ביישובים, ויוצבו דוכני אוכל ותוצרת מקומית בהפנינג של תוצרת טרייה מהמשק. בנוסף, ייערכו סדנאות שתילה וצומח, מספרי סיפורים, ובפארק האתגרי לכל המשפחה יתקיימו מופעי קרקס, מופעים מוזיקליים וחוויות דיג ושיט. פסטיבל צלילי טבע מספק חוויות מרתקות ומעשירות לכל המשפחה.


פרטים נוספים באתר הפסטיבל: www.megido.org.il

להצעות ללינה כפרית באזור לחצו כאן