הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



יום הולדת 4 לשביל התלוי בבניאס


בואו לחגוג עם רשות הטבע והגנים ארבע שנים להקמתו של השביל התלוי בבניאס. סיור מודרך ללא תשלום, משחק ברקודים חדשני נושא פרסים, פעילות פקחים צעירים ופריחה מרהיבה ועוצרת נשימה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 8.3.2014


מפל הבניאס, צילום: רשות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור הרחב לחגוג את יום ההולדת הרביעי לשביל התלוי בבניאס. לכבוד יום ההולדת, שיצויין ב-8 במרץ, יתקיים סיור מודרך מרתק לכל המשפחה - ללא תשלום. תוכלו להתפעל מהמים השוצפים במפל הבניאס, מהפריחה המרהיבה של תורמוס ההרים, בן חצב יקינטוני ומשלל צבעים השוטפים את השמורה בעונה זו של השנה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בנוסף לסיור, תתקיים במקום פעילות מיוחדת ליום ההולדת במסגרתה יקבלו המבקרים חוברת עם שאלות על השמורה, אותן יוכלו לפתור באמצעות סריקת ברקודים שיוצבו על גבי שלטים לאורך כל השמורה. הפותרים נכונה יזכו בפרס.  עוד באתר: פעילות "פקחים צעירים" – מסע משפחתי של שאלות ותשובות. לעומדים בכל המשימות ייערכו טקסי הצהרה ויוענקו תגים.


השביל התלוי בבניאס, צילום: רשות הטבע והגנים

השביל התלוי בבניאס בנוי מפלדה ומרוצף בלוחות עץ, אורכו 100 מ' ורוחבו 1.2 מ', המעקה מתוח מכבלי פלדה. השביל התלוי מעוגן בקורות תמיכה,עמודים ובורגי סלע . כל העבודות של בניית השביל בוצעו באמצעים מיוחדים על מנת לצמצם למינימום פגיעה בנחל וסביבתו. ההליכה בשביל התלוי היא במעלה הזרם מכיוון דרום לצפון . השביל יורד בין עצי אלון לאורך גושי טרוורטין (נטף הנחלים) המהווים פסלי נוף מרשימים . אם עוצרים לרגע את ההליכה ועומדים במקום , יכולים ליהנות מנקודת תצפית מרשימה לנוף לכיוון מצודת נמרוד, כאשר החרמון מצפון מזרח ומדרום נשקפים מורדות רמת הגולן ונחל חרמון התחתון הזורם לכיוון עמק החולה.

היכן: מפל שמורת טבע בניאס.
מתי: שבת 8 למרץ 2014.
משחקון הברקוד יתקיים בין השעות 10:00-15:00
ללא תשלום נוסף לדמי הכניסה לאתר
פרטים נוספים באתר רשות הטבע והגנים -www.parks.org.il

להצעות ללינה כפרית באזור לחצו כאן