הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



חורף חם בכפר הנופש נופי גונן


כפר הנופש המשקיף לנופים המרהיבים של עמק החולה, הרי הגולן והרי נפתלי, מזמין אתכם לחופשה אטרקטיבית חורפית במחירים מוזלים באמצע השבוע. בואו להנות ממרחבים ירוקים, נופים מרהיבים, טיולים בטבע ושקט גלילי

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: פברואר - מרץ 2014


כפר הנופש 'נופי גונן', צילום: תקשורות-יעל שביט

כפר הנופש 'נופי גונן' מזמין אתכם לחופשה אטרקטיבית חורפית במחירים מוזלים. הכפר שממוקם במרחבי דשא ירוקים, משקיף לנופים המרהיבים של עמק החולה, הרי הגולן והרי נפתלי. ב'נופי גונן' ניתן דגש על ערכי הטבע, השקט והנוף הגלילי המשתלבים בחופשה ומאפשרים לנופשים חוויה מסוג אחר.

שירות ייחודי בכפר, הוא חופשה בהתאמה אישית לנופשים בחדרי האירוח והבקתות, במסגרתו מתוכננת החופשה על פי העדפות האורחים עוד לפני הגעתם. מרגע יצירת הקשר הראשוני, שולח כפר הנופש הצעות ואפשרויות לאטרקציות, סיורים ומסלולי טיולים באזור, בהתאמה למזג האוויר, להרכב המשפחתי של הנופשים ומטרת החופשה. בנוסף, משמש כפר הנופש תחנת מידע למטיילים באזור.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

ב'נופי גונן' 56 חדרים ו-38 בקתות ברמת גימור גבוהה שגודלן כ- 45 מ"ר והן בנויות מעץ ומתאימות לבילוי זוגי או משפחתי. בבקתות ג'קוזי גדול, טלוויזיה בכבלים,DVD , מקלחון, פינת ישיבה, פינת שינה לילדים, שולחן אוכל, מטבחון, פינת שתייה חמה ומרפסת ובה פינת ישיבה. ישנן בקתות עם נגישות לנכים.  עוד בכפר הנופש, פינת-חי המזמינה את המתארחים לראות וללטף את החיות.

בתוך מבנה הלובי המרכזי יש בר מסעדה לאורחי המקום. מהלובי נשקף נוף מרביה וניתן ליהנות בו מארוחת בוקר גלילית ועשירה ותפריטים עם מנות קולינריות ברמה גבוהה בניצוחו של השף יפתח צפריר.

בסופי השבוע יוצאים מכפר הנופש טיולים מודרכים, ביניהם טיול מודרך במשאית ספארי פתוחה המגיעה לכל מקום בשטח, במסלולים מרתקים ובנקודות לא מוכרות, בהן מעיינות סודיים של מים חמים. במהלך הטיול ניתן לצפות בציפורים הנודדות, ביופיו של הטבע, לנשום את האוויר הגלילי הנקי וליהנות משלל הפריחות הצבעוניות המרשימות ביופיין.  היציאה לטיול לאורחי כפר הנופש היא ללא תשלום. למי שאינו לן בכפר הנופש העלות היא 50 ₪ לאדם. ישנם טיולים נוספים ומגוונים במרחבי הגליל והגולן.

מבצע חורף - באמצע שבוע, מחיר מוזל של 400 ₪ לזוג ללילה בבקתת העץ על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל כניסה לבריכה מחוממת ושירות חופשה בהתאמה אישית.
ניתן להזמין עד סוף חודש פברואר כאשר השובר למימוש החופשה הינו עד סוף מרץ 2014.

לפרטים נוספים: כפר הנופש גונן - 04-6955220, www.nofgo.co.il