הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



'קופי טיים' בפארק הקופים


פארק הקופים שביער בן שמן מזמין את הציבור לביקור קיצי ומרתק בימים שני וחמישי בחודש אוגוסט בשעות בין הערביים והערב. המסע המרתק אל עולם הקופים משמש נקודת מוצא להבנת עולם החי ובסיס להקניית ערכי שמירה על בעלי החיים והסביבה. בפארק שלל פעילויות ומתקני שעשועים לילדים. כל ההכנסות נתרמות להצלה ושיקום קופים בישראל

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: ימים שני וחמישי בחודש אוגוסט 2013


פארק הקופים, צילום: עדן ליברמן

מה עושים הקופים כאשר חם בחוץ? כיצד הם מצננים את גופם? מה אוכלים קופי המקוק? והאם קופי העכביש, ממש כמו ילדים, אוהבים ארטיקים? את כל התשובות לשאלות תוכלו לגלות בפעילויות ה"קופי טיים"- ביקור קיצי ומרתק בפארק הקופים ביער בן שמן, בימים שני וחמישי בחודש אוגוסט בשעות בין הערביים והערב.

המבקרים  יוכלו ליהנות מהשהייה בפארק עד השעה 21:00 בערב, וליהנות משלל פעילויות ומתקני שעשועים לילדים ביניהם: בקתת תופים, מתקן ה"טם-טם"- מתקן שעשועים ענק לילדים- 4 קומות של ג'ונגל הרפתקאות אפריקאי, פינת חי, מתקני ספורט אתגרי ואפריכייף- כפר אפריקאי אותנטי. כמו כן מתקיימת פעילות מיוחדת בהרשמה מראש, במסגרתה  יערכו סיורים מודרכים בפארק בין השעות 16:00 ל 18:00 וצפייה בהאכלת הערב של הקופים. כל מבקר שיגיע בשעות אלה ייהנה מקרטיב חינם לילדים וקפה חינם להורים.

הכניסה בימים שני וחמישי החל משעה 10:00 ועד השעה 18:00 (השהייה בפארק עד 21:00).
הרשמה לסיורים המיוחדים ופרטים נוספים בטלפון: 08-9285888
מחיר כניסה הכולל את הפעילות: 48 ₪ לאדם מגיל שנתיים.
כל ההכנסות מהאירוע הן תרומה להצלה ושיקום קופים בישראל
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.park.monkeypark.co.il
הגעה: יער בן שמן, בכניסה לישוב כפר דניאל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

פארק הקופים ביער בן שמר מציע שלל פעילויות לילדים ולכל המשפחה, ביניהן טיול בחורש הטבעי של הפארק וצפייה בלתי אמצעית בקופים ובחלק מהנקודות גם צפייה בהאכלתם על ידי צוות הפארק. מסע מרתק זה בעולם הקופים משמש כנקודת מוצא להבנת עולם החי ובסיס להקניית ערכי שמירה על בעלי החיים והסביבה כאחד, ערכים העומדים בראש מטרותיו של הפארק. המבקרים מסיירים בלווי מדריכים מקצועיים בין חלקות הקופים כאשר בחלקם נכנסים לתוך אזורי המחייה וחווים את הקופים ממש מקרוב. פארק הקופים הינו חלק ממרכז נרחב יותר הפועל להצלת קופים הנמצאים במצוקה. פעילות ההצלה ושיקום הקופים נעשית מחוץ לאזור המבקרים, במקלט המקצועי.