הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''ארץ לעולם לא'' בגן הבוטני בירושלים


הגן הבוטני בגבעת רם חוזר לארץ לעולם לא האגדית ומזמין את הציבור לשבוע של פסטיבל ייחודי המתקיים רק פעם אחת בשנה. בין העצים, בפינות החמד והטבע הקסום של הגן, מתגלה עולם בו נפגשות כל הדמויות מהאגדות. מגוון פעילויות והרפתקאות במתחמי התרחשות אינטראקטיביים הפרוסים ברחבי הגן. כל ההכנסות קודש לשמירה והצלה של צמחים נכחדים בישראל

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 11-22.8.2013


'ארץ לעולם לא' בגן הבוטני. צילום: אלכס מוניץ

הגן הבוטני בגבעת רם בירושלים, חוזר לארץ לעולם לא האגדית - בין העצים, בפינות החמד והטבע הקסום של הגן, מתגלה ארץ "לעולם לא" - עולם קסום בו נפגשות כל הדמויות באגדות. הילדים מוזמנים להרפתקה קסומה בארץ חדשה, ארץ בה נחפש את מערות האוצר של אי המטמון, נצטרף לחבורת השודדים של רובין הוד, נלמד קסמים בכיתת הפיות של טינקרבל ונמצא את סופם הטוב של כל הסיפורים.

בכניסה לגן יקבלו הילדים את מפת "ארץ לעולם לא" וכתב חידה שיכוון אותם לאורך מתחמי התרחשות אינטראקטיביים הפרוסים ברחבי הגן, ביניהם - מערת האוצר של אי המטמון עליה השתלט הפיראט המפורסם ביותר באגדות "ג'ון סילבר", בקתת הסנדלר והגמדים שם ישתתפו הילדים ביצירה והכנת נעליהם של דמויות מפורסמות מהאגדות, רפרוף והתנסות בקסמים בכיתת הפיות של טינקרבל, עמק השודדים שם יצטרפו הילדים לחבורת השודדים של רובין הוד, מגדלה הגבוהה בו כלואה רפונזל היפיפייה ובאר המשאלות של שלגיה, רגע לני שהיא נוגסת בתפוח המורעל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות ולמנוע את הכחדתם. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני.

האירוע מתקיים בתאריכים 11-22.8.13 בימים א-ה בין השעות 16:00-20:00
מחיר הכניסה לפעילות בגן:60 ₪ 
כל ההכנסות קודש לשמירה והצלה של צמחים נכחדים בישראל.
לרכישת כרטיסים: פשבר -03-5745005
ברחבי הגן ישנם דוכני מזון ושתיה ואביזרים של "ארץ לעולם לא".
הגעה: הכניסה לגן היא משכונת ניות-רחוב בורלא 1, או מתחנת הדלק ניות אשר ברחוב הרצוג.


'ארץ לעולם לא' בגן הבוטני. צילום: אלכס מוניץ