הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



א''ש לילה וצפייה בגשם מטאורים בקיבוץ יד מרדכי


רגע לפני החזרה ללימודים, קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם לחוויה ישראלית משפחתית - א''ש לילה אמיתי, ביקור מרתק בבית הדבש והדבורה, טיול חווייתי על טרקטור ועגלה, ביקור ברפת, בבית 'קיבוץ של פעם' ובאתר שחזור קרב תש''ח. לסיום הערב, קומזיץ וצפייה במטר המטאורים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 12.8.2013


א''ש לילה וצפייה בגשם מטאורים בקיבוץ יד מרדכי. צילום: ניר צפריר

רגע לפני החזרה ללימודים, קיבוץ יד מרדכי מזמין אתכם ביום שני ה- 12.8 לחוויה ישראלית כמו פעם - א''ש לילה אמיתי בקיבוץ. הילדים ינועו בחסות החשכה בטורים, יתפקדו, יזחלו ויתגנבו אל היעד. ולסיום, ישבו סביב המדורה לצפייה בגשם המטאורים הצפוי באותו לילה, יאכלו תפוחי אדמה לוהטים, יקשיבו לצ'יזבטים וישירו שירים של פעם.

כל זה יקרה אחרי ביקור מרתק ב"בית הדבש והדבורה", שם יציצו הילדים לעולמן של הדבורים ולעבודת הדבוראים. דבוראית מנוסה תסביר אודות המלכה והפועלות, אורח חיי הדבורים, תהליך ההאבקה, תהליך ייצור הדבש ועל תרומת הדבש לגוף האדם. הילדים יצפו בפתיחת כוורת אמיתית ולאחר שילמדו איך מייצרים דבש יוכלו לטעום ממנו, כשהוא טרי טרי ואף להכין נרות מדונג שמייצרות הדבורים.

לאחר מכן, יוזמנו המשפחות לטיול חווייתי על טרקטור ועגלה, לביקור אצל הפרות ברפת הסמוכה, שם ילמדו הילדים על תהליך החליבה, הכנת החלב ועל שגרת הפרות ברפת, משם לבית "קיבוץ של פעם" המשחזר את אורח החיים הייחודי של מקימי הקיבוץ. ולסיום, ביקור באתר שחזור קרב תש"ח בו יוכלו לספוג קצת היסטוריה ולטפס על טנקים אמיתיים.


כוורת הדבורים ביד מרדכי, צילום: אילן מאירי

הפעילויות והסיורים המוצעים מותאמים לכל הגילאים.
הפעילות תתקיים ביום ב' ה- 12/8/13
נקודת המפגש: ב"בית הדבש והדבורה" בשעה 18:00 בערב
משך הפעילות: 3 שעות
כמה: 55 ₪ לילד מגיל 3, 50 ₪ למבוגר
יש להירשם מראש ולשריין מקום : 08-6720559 I 052-3923104 I www.ym-tayarut.co.il

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק