הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



ראש השנה 2012 - פעילויות ואירועים לכל המשפחה


המלצות על אירועים ברחבי הארץ ששווה לפתוח איתם את השנה. פסטיבל דבש ברחבי הארץ, חגיגות בציר היין, ביקור במרכזי מבקרים, הפרחת עפיפונים, סיורי טבע מודרכים, קטיף עצמי של ירקות ופירות, פעילויות במוזיאונים, סיורים בשדות תבלינים, סיור בעקבות ציפורים נודדות, שיט דיג וקמפינגים ועוד ועוד. ראש השנה 2012

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: ראש השנה 2012

פעילויות כלל ארציות I אזור הצפון  I אזור הדרום  I אזור המרכז  I  אפשרויות לינה - צימרים, חדרי אירוח, לינת שטח

פעילויות כלל ארציות

פסטיבל הדבש 2012 - ביקור במכוורות ברחבי הארץ
בואו לפגוש את הדבוראים, לטעום, לחוות וללמוד על עולמן הקסום של הדבורים, על ייצור הדבש וחשיבותה של הדבורה בהאבקת פרחי ירקות ופירות ההופכים למזון מן הצומח. פעילויות לכל המשפחה במכוורות ומרכזי מבקרים רחבי הארץ.
לכל הפרטים - פסטיבל הדבש 2012



טבע חגיגי - ראש השנה בגנים הלאומיים
החל מסיור עששיות, דרך בניית עפיפונים ועד לסדנת ארכיאולוגיה בשטח: ברשות הטבע והגנים מציעים לכם מגוון חוויות לחגוג איתן את השנה החדשה - בואו לפתוח אותה בטבע.
לפרטים נוספים -  www.parks.org.il


אזור הצפון

חגיגות בציר היין - חוף הכרמל
עמותת התיירות כרמלים מזמינה את הקהל הרחב לקחת חלק ב"חגיגות בציר היין" שיתקיימו באזור החל מראש השנה ועד סוף סוכות וליהנות משפע הפעילויות המיוחדות.
במסגרת החגיגות באזור יתקיימו מגוון פעילויות הקשורות לתקופת הבציר והפקת היין וכן חגיגות מוסיקה, אמנות וטבע לכל המשפחה .
לפרטים נוספים - www.carmelim.org.il



מרכז המבקרים "בראשית" - רמת הגולן
מרכז המבקרים מזמין אתכם לקראת השנה החדשה לחוויה משפחתית, מחכימה, טעימה ומרתקת.
הפעילות כוללת סרטון הסברה וסיור במערכי המיון של התפוחים. הסיורים מתקיימים במרכז המבקרים שנמצא בבית האריזה פירות הגולן ישנה גם חנות למכירת פירות בראשית האיכותיים וכן מוצרי מזון מהגולן והגליל. בנוסף המרכז מציע גם סדנת יצירה לילדים בתאום מראש.
בתאום מראש: 04-6961988 שלוחה 5 / דינה: 050-6831758

ראש השנה בעמק - הפרחת עפיפוני ברכה בגן גורו
ביום שלישי 18/9/12 בין השעות 09:00-17:00 חברי קיבוץ ניר דוד מחזירים את המסורת הקיבוצית, ומזמינים את הציבור לפסטיבל הפרחת עפיפוני ברכה לשנה החדשה, ברחבי גן גורו- הפארק האוסטרלי שבעמק המעיינות. במסגרת הפסטיבל, תתקיים פעילות בנייה וקישוט העפיפונים על ידי המשתתפים. אתם מוזמנים להגיע לגן גורו עם עפיפון מהבית או לבנות עפיפון ולקשטו בברכה אישית לשנה החדשה במקום. במהלך הפסטיבל תפריחו עפיפונים עם עפיפונאים מקצועיים, תחזו בעפיפוני ענק בשמיים ותוכלו להשתתף בסדנאות בניית עפיפונים וקישוט (בעלות של 15-25 ₪). האירוע כלול במחיר הכניסה לגן גורו. בנוסף, במהלך ימי החג (17-18/9), מבקרים שישכרו רכבים ירוקים עד השעה 9:00 בבוקר בפארק המעיינות, ייהנו מ-50% הנחה על השכרת הרכבים או מכניסה לגן גורו ב-10 ₪ בלבד באותו היום.
מחיר כרטיס כניסה: 43 ₪ למבוגר/לילד מגיל 2 ומעלה.
טלפון לפרטים:04-6488060/04-6488952
לפרטים נוספים - דף הפייסבוק של גן גורו

סיורי טבע מודרכים - צוק מנרה
במהלך ראש השנה יתקיימו בצוק מנרה סיורי טבע מודרכים בחורש הטבעי לאורך הצוק, סדנאות אקולוגיות, רכבת התפוחים בחורש ומתחם ג'ימבורי לכל המשפחה. רכבת התפוחים מסיירת לאורך הצוק עם תצפיות ללבנון ועוצרת לקטיף עצמי במטעי התפוחים. בסיום מקבלים 2 קילוגרם תפוחים. סיורי טבע מודרכים נערכים על ידי מדריכי קק"ל בחורש הטבעי בשיאו של הצוק.
18-13 בספטמבר, 17:00-09:30
מחיר: כניסה בתשלום (פעילויות כלולות במחיר), ניתן לרכוש כרטיס טריפל שכולל קייאקים ומגלשות.
לפרטים: 04-6905830

יום הנשר - שמורת הטבע גמלא
רשות הטבע והגנים מקיימת את יום הנשר הרביעי בשמורת הטבע גמלא. בשמורה יפגשו המשתתפים את "מר נשר" מלך העופות, לאורך המסלול יתקיימו תחנות הפעלה, פינות יצירה, סרטונים, משחקי חשיבה, הדרכות והפעלות נוספות. בשעה 14:00 ישוחרר נשר חזרה אל הטבע לאחר שאושש בשמורה (בתנאי שהתנאים יאפשרו את השחרור).
שבת, 22 בספטמבר
מחיר: בתשלום לפרטים: 3639*

פעילות משפחתית בפארג הדיג ''דג בכפר'' - יקנעם
פארק הדיג "דג בכפר" במושבה יקנעם מקיים פעילות משפחתית לקראת השנה החדשה. הפעילות לילדים כוללת: דיג מודרך בבריכות קטנות באמצעות חכות, תפיסת דגיגונים ברשת, איפור פנים, מתנפחים רטובים, פינת ליטוף, טרמפולינה, בריכת כדורים לקטנים, פעילות יצירה של דגים צבעוניים (בתוספת תשלום). בימי החג תוצג ההצגה "הדייג ודג הזהב". האתר מציע אגם דיג עם מושטים וקרפיונים, מתחם פיקניק ומנגלים, לינת קמפינג (בתיאום מראש), השכרת אופניים וטיול רגלי מודרך (בהזמנה מראש).
שני- שלישי, 18-17 בספטמבר, 17:00-08:00
מחיר: מבוגר  25 שקל, ילד מגיל שנתיים 39 שקל, קמפינג 75 שקל, שכירת אופניים 75 שקל לשעתיים.
לפרטים: 04-9894095

''ממזגים הנאות'' - עמק הירדן והכנרת קיץ וחגים 2012
המשוטט בדרכי עמק הירדן ובשביליו המוריקים נוגע בעבר רחוק וקרוב. כאן הילכו האדם הקדמון בתל-עובדייה – ורחל המשוררת לשפת הכנרת; פה לחמו ליגיונות רומי – ומקימי ה'הגנה'; כאן חלמו קדמונים – וחלוצי 'חצר כנרת', 'דגניה' ו'ביתניה'. אבותינו, הוגי רעיון החברה השיתופית, יצרו כאן את ערש ההתיישבות הקיבוצית ואת המסד להקמת מדינת ישראל. הם גם זרעו שדות ונטעו פרדסים וכרמים, שהעניקו לעמק הירדן את קסמו: המפגש בין הכחול לירוק.
המועצה האזורית עמק הירדן מזמינה אתכם לפנינת־נוף מן היפות בעולם, להגיע ולהתבשם מנופיו של העמק, לשוט על הכנרת ולטבול במימיה, ללכת בשבילי התמרים, לתור באתרי העתיקות – ולגעת בהיסטוריה. בצד חקלאות משגשגת ותעשייה ענפה, קמו בעמק הירדן שרותי תיירות, המשלימים את אתרי הטבע וההיסטוריה: לנוחותם של התיירים והנופשים – בתי־מלון, כפרי־נופש, חניוני קמפינג, אכסניות, אירוח כפרי; מרכזי קניות, בילוי ואירועים; חופי רחצה, מסעדות ומוזיאונים. אלה עושים כל חופשה באזור עתיר האתרים לחוויה מרנינה ומרעננת.
להורדת החוברת  לחצו כאן



מבוך ומעגל מתופפים בפארק ''דרך העץ'' -שדמות דבורה
פארק "דרך העץ" בשדמות דבורה מקיים פעילות משפחתית בצל עצי הפאולוניה. הפעילות כוללת מבוך ענק בעל מסלולי קושי לפי בחירה, ה"מצליחים" יקבלו תפוח בדבש. בנוסף, מגוון ערכות עץ לבנייה ב"נגריה של פינוקיו", הסברים על עצי ארץ ישראל, מעגל מתופפים והתנסות בתקיעת שופר, סרט על עצי הפאולינה, משחקי עץ, מכוניות פדלים, מיני גולף ובאולינג מעץ. אפשרות ללינת שטח בטבע עם מקלחות ושירותים.
שבת-שלישי, 18-15 בספטמבר, 17:00-10:00
מחיר: 45 שקל לילד, 20 שקל למבוגר
לפרטים: 04-6620606

קטיף ירקות ושתילת תותים - בית לחם הגלילית
"קטופותי" הוא קטיף עצמי בשדות בית לחם הגלילית. בראש השנה יתקיים קטיף עצמי משולב בהסברים מקצועיים על סוגי הירקות והפירות וטעימות ללא הגבלה. בעונה זו של השנה ישנם: מלפפונים, עגבניות, שעועית, חסה, חצילים, לוביה, במיה, צמחי תבלין ותירס. בבוסתן אפשר לקטוף שיזף, גויאבה וענבים. בנוסף, תיערך הפעלה של הכנת סלט ועציץ קטן שניתן לקחת הביתה. הקהל מוזמן להצטרף לשתילת תותי שדה וירקות חורף.
שבת-שלישי, 18-15 בספטמבר, 17:00-09:00, ערב חג עד 13:00
מחיר: 30 שקל לאדם כולל קפה ותה צמחים
לפרטים: 054-5507480

טיול שטח עם דבש, רימונים ודגים
טיולי חברת "דני ג'יפ" לראש השנה עומדים בסימן סוף הקיץ ותחילת הסתיו. זוהי עונה המתאימה לטיול ג'יפים בגלבוע תחת הכותרת "טיול שכולו דבש". המסלול יעבור בין המכוורות השונות באזור בשילוב טעימת תפוח בדבש בין מטעי הפירות, ימשיך למטעי הרימונים ויגיע לבריכות הדגים של עמק יזרעאל לתצפית על תחילת נדידת הציפורים. בתשלום
ראשון-שלישי, 18-15 בספטמבר
לפרטים: בתיאום מראש בלבד 050-5503717

יוצרים תפוח ורימון לכבוד ראש השנה - מוזיאון המרציפן
מוזיאון המרציפן בכפר תבור מזמין את מבקריו לחוויה מתוקה הכוללת יצירה מתוקה ומרשימה לארוחות החג.  הביקור במוזיאון כולל : סרטון משעשע על תהליך ייצור המרציפן מהשקד ועד המוצר הסופי, תערוכת פיסול יפיפייה ממרציפן יחידה בישראל ובה דמויות מעולם התנ"ך, אגדות ילדים, אישים פוליטיים, ועוד הפתעות מתוקות.., צפייה על ייצור המרציפן במפעל שקד תבור. ובמיוחד לראש השנה סדנא להכנת רימון ותפוח ממרציפן.המתאימה לקינוח של ארוחות החג.. בעזרת מדריכי המקום המשתתפים יפסלו תפוח ורימון ממרציפן וייהנו מטעימות של סוגי דבש שונים. בחנות המפעל של שקד תבור תמצאו את מגוון מוצרי השקד והמרציפן של כפר תבור וכן מוצרים של יצרני בוטיק גליליים מבית גלילי'ס כולל אריזות שי.
יום ראשון 16/9 :09:00-14:00 ,שני-שלישי 17-18/9 : 10:00-17:00 . מומלץ להגיע עד שעה לפני סגירה לטובת פעילות היצירה.
מחירים: מבוגר – 20 ₪, ילד – 37 שקלים. ( ניתן לשלב את הסדנא עם שוקולד בתוספת של 8 ₪ ).
פרטים נוספים בטלפון – 04-6772111  ובאתרwww.shakedtavor.co.il



חוות דרך התבלינים - בית לחם הגלילית
בואו לחגוג איתנו את ראש השנה באווירה מתוקה ומשפחתית
בתאריכים 16-18/9 (ראשון- שלישי) - 12:00 סיור מרתק לכל המשפחה ללא תשלום בשדות התבלינים האורגניים של חוות דרך התבלינים, בהנחיית מדריכות החווה, נכיר מעט את החווה וההיסטוריה שלה, נעבור בין הגידולים השונים ונכיר את הסגולות הרפואיות והשימושים השונים שניתן להפיק מכל אחד מהצמחים. באם מזג האוויר לא יאפשר במקום סיור בשדות נערוך הרצאה באחד מאולמות ההדרכה של מרכז המבקרים. בשעה 13:00 סדנת הכנת דבש מתובל עם ממרח חלבה ומאפה מתוק בטאבון. נטחן את השקדים, נערבב את כל החומרים השונים יחד עם הדבש, נתבל... את התערובות שיצרנו נמרח על כדור בצק שנכניס לטאבון וניצור קינוח מתקתק. נקנח את הסדנא עם הפיתה המתקתקה. משך הסדנא: 25-30 דק' מחיר: 20 ₪ למשתתף
פעילות לילדים- הכנת מגנטים מתובלים למקרר בצורת רימון ותפוח, הכנת ברכות שנה טובה בליווי דבש מתוק, קישוט קופות חיסכון לשנה החדשה, קופסאות תכשיטים ועוד.
בנוסף: מבחר תערובות ייחודיות לארוחת החג עם מתכונים מתובלים במיוחד: מתכון לקבבונים על מקל קינמון, סלט גלילי עם תפוחים ואגסים, עוגת דבש לילדים ועוד. פינת טעימות עשירה עם מאכלים לארוחת החג. עמדת טעימות של יין רימונים של יקבי "סבא יאיר". הדגמות ממטבח השף עם מטעמים לארוחת החג.
לפרטים נוספים - www.derech-hatavlinim.com

עגלות מסתור וסדנת קרקס - אגמון החולה
לקראת השנה החדשה ובוא הסתיו, מגיעות הציפורים הנודדות הראשונות לאגמון החולה. חסידות ושקנאים מתחילים להופיע, ברווזים וחופמאים ממלאים את המים, ואליהם מצטרפים מגלנים, כפנים ואנפות. אגמון החולה מקיים סיורים ואירועים מיוחדים במהלך החג: סיורי זריחה ושקיעה בעגלת המסתור, סיורים מודרכים בגן הבוטני להכרת צמחיית הביצה והחיים בה וסדנת יצירה לכל המשפחה, ספארי לילה – סיור לילה בעגלת המסתור, סדנת קרקס ולהטוטנות לכל המשפחה, מופע מוסיקה מכל העולם עם חגי ואנדריאה כובש, סדנת מיחזור ויצירת "שנות טובות" ואיפור פנים לילדים.
מתי: שני-שלישי, 18-17 בספטמבר
מחיר: בתשלום (חלק מהפעילויות ללא תשלום)
לפרטים נוספים - www.agamon-hula.co.il

טיול סוסים ושמן זית - חוות הסוסים ''מכורה''
בכרם מהר"ל יתקיימו פעילויות לכל המשפחה לקראת החג. חוות הסוסים "מכורה" מציעה שני מסלולי רכיבה מודרכים בנופי הכרמל אחד לשמורת נחל חרובים והשני לשמורת מערות האדם הקדמון. לקטנים מוצע סיבוב על פוני. מסיימים בחווה עם תה צמחים. בנוסף ניתן לבקר בבית הבד של "שמן היובל" שזכה ב-4 מדליות בתחרות טרה-אוליבו. ניתן לטעום מהשמנים ולשמוע את סיפורו של המקום.
שני-שלישי, 18-17 בספטמבר
מחיר: 110 שקל לשעת רכיבה, כניסה חופשית ל"שמן יובל"
לפרטים: בתיאום מראש בלבד, חוות מכורה 04-9842735, שמן יובל 04-9842506

פסטיבל דבש בקיבוץ שער הגולן
בקיבוץ "שער הגולן" מתקיים פסטיבל הדבש המסורתי לפתיחת השנה החדשה. הפנינג, אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. הפסטיבל יערך על דשא החתונות של הקיבוץ.
17 בספטמבר, 21:00-17:00
הכניסה חופשית

סיפורי חלוצים לאור ירח
טיול לילה חוויתי לאור ירח מלא נערך ומודרך על ידי עמירם אידלמן. הטיול מיועד לחובבי סיפורי חלוצים בהתיישבות ומשלב סיפורים רומנטיים על ניצני אהבה ראשונים ועל בעלי החזון שהפכו את העמק לפורח. הטיול מתקיים ברכבים פרטיים ללא הליכה. מפגש בתחנת דלק אלון בכניסה לאלומות.
חמישי, 27 בספטמבר, 19:30
מחיר: 50 שקל לאדם (מותנה בהרשמה מראש ובמינימום משתתפים)
לפרטים: 050-7279234, 050-7279312

פעילויות וסדנאות - מרכז המבקרים לבידו בנהלל
חגי תשרי בפתח ובמרכז המבקרים של Lavido בנהלל נערכים לחגיגת פעילויות עם סממני החג רימון תפוח ודבש. בין התאריכים 16-22.9, יתקיימו מגוון סדנאות ריחניות ואקולוגיות לכל המשפחה (בתיאום מראש) עם ניחוחות צמחי המרפא והשדה וכל הטוב שבטבע:
סדנא אקולוגית לילדים – שתילת צמחי בושם באדניות ממוחזרות
הדרכה חווייתית בבוסתן הצמחים של LAVIDO הכולל עשרות סוגי צמחי בושם ריחניים, לאחר היכרות עם הצמחים כל ילד יקבל שתיל של צמח בושם אותו ישתול באדנית ממוחזרת. את האדנית יקשטו ביד חופשית בעזרת חומרי יצירה ולבסוף ינעצו באדמה שלט הסבר על הצמח אותו נשתל. המשפחות ייצרו עציץ מקסים וריחני בתוך אדנית ממוחזרת וצבעונית. מחיר: 10 ש"ח
סדנא לבנות ואימהות – הכנת מסכה לעור הפנים תפוח ודבש. הדבש ידוע ביכולות הריפוי שלו ובתכונותיו האנטי בקטריאליות. לחומרי הגלם יוסיפו תמציות ושמנים טבעיים, תוך למידה על תכונותיהם של המרכיבים, השפעתם על העור לטווח הקצר והארוך ועל החשיבות בשימוש במוצרים טבעיים. בסיום הסדנא כל משתתפת מקבלת את מסכת הדבש האישית שהכינה. מחיר: 25 ₪
סדנא להכנת חלב אמבט רימון, תפוח ודבש - סדנה ריחנית ומפנקת בה המבקרים יהפכו לקליאופטרה ליום אחד ויכינו חלב אמבט בניחוחות המשכרים של הרימון, התפוח והדבש. חלב האמבט מרכך ומזין את העור בחומצות חלב ובשמנים ארומאטיים. בסיום הסדנא כל משתתפת מקבלת את חלב האמבט האישי שהכינה. מחיר: 30 ₪
לפרטים ותיאום: 04-6515132


אזור המרכז


בציר, שיט, טיול וקמפינג - פארק ''אמת התנינים''
הפארק האקולוגי "אמת תנינים" מקיים פעילות משפחתית לקראת החג. הפארק שוכן במקום בו היו ביצות ותנינים בתחילת המאה הקודמת ומשחזר את החיים בביצה עם פעילות חקלאית אקולוגית של גידול ענבים וקנה סוכר. בחג יתקיים בציר מודרך של ענבים שחורים מתוקים, הפקת תירוש וכוסית טעימה לכל משתתף. בנוסף, סיור ברכבת טיולים, תצוגת תנינים, שיט בסירות משוטים, דיג, אפייה, יצירה, מגלשות ושעשועי מים. במקום קמפינג אוהלים מסודר. הפעילות בתשלום.
שבת, 15 בספטמבר, שני-שלישי 18-17 בספטמבר, 17:00-10:00
לפרטים: 04-6361025

פעילות באתר ארכיאולוגי - ''מי קדם'' בפארק אלונה
באתר "מי קדם" שבפארק אלונה, הסמוך לבנימינה, מקיימים פעילות משפחתית באתר ארכיאולוגי מהתקופה הרומית-ביזנטית. "מי קדם" הוא חלק ממפעל מים קדום שהוקם כדי לספק לאזור מי שתייה ומים לחקלאות כתוצאה מצמיחתה של העיר קיסריה בתקופה הרומית. הסיור כולל הסבר על תולדות המקום ומשלב צפייה בסרטון, הליכה בליווי מדריך בנקבת מים בעומק של כחצי מטר. יש להצטייד בנעליים ובגדים להליכה במים ובפנסים. במהלך החגים יתקיים סיור בציר ענבים, סחיטת הענבים והכנת תירוש. מתי: כל השבוע 17:00-09:00, שישי וערבי חג עד 14:00
כל השבוע 17:00-09:00, שישי וערבי חג עד 14:00
מחיר: ילד (מגיל 5) 18 שקלים, מבוגר 24 שקל
לפרטים: 04-6388622

חגיגות המסיק - חוות גלעד
החווה החקלאית אקולוגית שבמושב גינתון (סמוך ליער בן שמן) מציעה לכבוד הסתיו אשר בפתח פעילות ייחודית – חגיגת המסיק.
"חגיגת המסיק" היא הפנינג משפחות קטן וחגיגי המתקיים מידי שנה בחווה, בהפנינג יוכלו המבקרים להשתתף במסיק הזיתים המסורתי ובסדנא לכבישת זיתים בסופה כל ילד מקבל צנצנת זיתים שהכין הביתה. במקום יתקיימו פעילויות לילדים, בניה בבוץ, משחקייה ממוחזרת וסדנאות יצירה מחומרים ממוחזרים. המבקרים הצעירים יוכלו להכיר את העזים שבחווה, לאפות פיתות על המדורה, ולטייל באזור טבעי וירוק.
החגיגה תתקיים בתאריכים 22/9(שבת), 29/9(שבת), 1-8/10(סוכות), 13/10(שבת), 20/10(שבת) בין השעות 9:30-16:00
מחיר לילד 45 ₪, למבוגר 10 ₪ (התשלום במזומן בלבד).
לפרטים נוספים  - www.havatgilad.com



במסלול היין - קיבוץ צובה
סיור מודרך שנושאו הוא יין ייצא ממלון צובה. הטיול מגיע אל גת עתיקה בת 2000 שנים, בה לומדים את דרכי ייצור היין בתקופת התנ"ך משם ממשיכים אל הכרם שזה עתה נבצר וסמוך לו "גבעת החללים" שם ניתן לכבד את זכר נופלי צובה בפלמ"ח ובמערכות ישראל. לסיום מבקרים ביקב צובה וטועמים יינות. מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה.
 ימי שישי, במהלך חודש ספטמבר, 10:00
הפעילות בתשלום. לפרטים: 02-5347000

פסטיבל חלוצים ודבש - מוזיאון עין שמר
מוזיאון החצר הישנה שמח להזמינכם לפעילות ראש השנה נוסטלגית המתאימה לכל המשפחה. הפעילות כוללת: יצירה והכנת איגרות שנה טובה כמו פעם. במקום תועמד תיבת דואר לשליחת האיגרות למשפחה. פעילות הכרות עם הדבש ותהליך הפקתו: מבנה הדבורה, למה דבורה עוקצת? מהי הכוורת, צפיה בכוורת שקופה, איסוף הצוף, הכנת הדבש, רדייה, מהו מזון מלכות? וכמובן טעימת דבש. סיור חוויתי במוזיאון בנושא ראשית הקיבוץ כולל סרט אור קולי. הפעלת חלוצים, נתלבש כחלוצים ונתנסה בעבודות של פעם. אפיית לחמניות שמרים בתנור הלבנים ההיסטורי אותן נקבל חמות מהתנור. סיור בעגלה רתומה לטרקטור כולל ביקור ברפת.
משך הפעילות: כשלוש שעות. בכדי להנות מכל הפעילות יש להגיע עד השעה 13:00.
בראש השנה, 17-18/9/2012, בין השעות 10:00-15:00
מחירים: ילד מגיל שנתיים - 45 ₪. מבוגר 40 ₪. אזרח ותיק 35 ₪ (בהצגת תעודה ורישומה)




אזור הדרום

שוק איכרים ויוצרים - קיבוץ יהל
תאריך - 5/9, יום רביעי בשעות 17:30-20:00
קיבוץ יהל ומתנ"ס אילות שמחים להזמינכם לשוק איכרים ויוצרים לקראת ראש השנה.
דוכני אומנים יוצרים - תכשיטים, קוסמטיקה, עבודות יד, כלי בית, קרמיקה ועוד
דוכני מזון ובשלנים - קונפיטורות ביתיות, עוגות ועוגיות, גבינות, ממתקים.
אורחי היריד ייהנו מהופעה חיה של להקת ,Desert Cooler שיבצעו אולדייז אהובים, והפעלת ג'אגלינג לילדים.
הכניסה חינם
פרטים בטל': 08-6355901 מתנ"ס חבל אילות.

על דבשת גמלים - רוכבי הגמלים, שחרות
תאריכים - 16-19/9
במקום של שקט והוד קדומים, באזור בו הנשימה נעתקת מול הנוף המרהיב והלב מתרחב אל השלווה ניקח אתנחתא ונצא לטיול גמלים קצר. אנו מזמינים אתכם להתנסות בחוויה מרגשת של טיול מדברי עם גמלים. נתחיל בהיכרות והדרכה קצרה על-גבי הגמלים, נצא מחוות רוכבי הגמלים שבשחרות לטיול בנוף מצוקים מרהיב הצופה אל הערבה והרי אדום. נעצור לתה על המדורה עם כיבוד מדברי קל.
משך הטיול - כשעתיים
להזמנות - 08-6373218, 054-4956030 עינת, 052-3351357 עמיר

טיול ליל קיץ - רוכבי הגמלים, שחרות
תאריכים - 16-19/9
אנו מזמינים אתכם לפתוח את השנה החדשה בטיול גמלים קסום תחת שמי הלילה החגיגיים במדבר. נגיע לחוות הגמלים בשחרות בשעות אחר הצהריים, נעמיס את הגמלים בציוד ומזון ונצא אל השקיעה בטיול המשלב רכיבה והליכה. עם חשיכה נתמקם ללינת לילה, נבשל יחד ארוחת ערב חגיגית על המדורה. לאחר שסעדנו נשב סביב המדורה לשיחה וסיפורים. נלון תחת כיפת כוכבים בשקי שינה. בבוקר נהנה מארוחת רועים מדברית ונצא להמשך מסלול הטיול.
להזמנות - 08-6373218, 054-4956030 עינת, 052-3351357 עמיר

להתחיל את השנה במסע מדברי - רוכבי הגמלים, שחרות
תאריכים - 16-19/9
אנו מזמינים אתכם לפתוח את השנה במסע מדברי על-גבי גמלים, בין יומיים, שלושה או ארבעה לילות, המשחזר את אופי אורחות הגמלים בשילוב היכרות החי, הצומח, האדם וסודות המדבר, עם צוות מדריכים מקצועי ומיומן. המסע כולל לינה בשקי שינה, בישול ארוחות צמחוניות על מדורה ואפיית פיתות על הסאג'.
להזמנות - 08-6373218, 054-4956030 עינת, 052-3351357 עמיר