הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''סוסים לוהטים'' - תערוכת אומנות בחוות מעיין הנעורים


על רקע נופי המדבר הבראשיתי בחוות ''מעיין הנעורים'' ברמת נגב, יוצגו ציורים, צילומים ופסלים של מיטב אמני ישראל בנושא סוסים. הזדמנות ייחודית לחובבי האמנות, הסוסים והמדבר כאחד

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30 באוגוסט - 1 בספטמבר 2012


ציור: שוקי גריפית

בסוף חודש אוגוסט הקרוב תיפתח בחוות מעיין הנעורים ברמת נגב התערוכה היחודית ''סוסים לוהטים'',  במסגרתה יציגו באופן חד פעמי אמנים ישראלים נחשבים את יצירותיהם בנושא סוסים.

בין האמנים שייטלו חלק באירוע המיוחד ניתן למצוא שמות מוכרים כמו הפסל דן רפפורט, הציירים שוקי גריפית, דוד תמרין, אורלי לנצל יוסף, אריאל אלקראט, ריבה זוהר והילה רוניס, אמנית הציור על פורצלן מילה בן טובים, אומן העץ רוני בן זאב, התכשיטנית ליאת שימחי והפסלת הבינלאומית אביבה נעמן, שגם תהיה זו שתתכבד בגזירת הסרט ובחנוכת התערוכה.

"אני שמחה שהצלחנו להביא לרמת הנגב יצירות אמנות שיצרו טובי האמנים בישראל, לתערוכה שהיא ייחודית גם מבחינת הנושא שלה וגם מבחינת המיקום בחוות מעיין הנעורים'' אומרת אוצרת התערוכה הילה רוניס, ''הסוס מסמל עבור רבים את רוח החופש, את האצילות ואת היחסים המיוחדים עם בני האדם לאורך ההיסטוריה, ואני מקווה שהיצירות המגוונות ישקפו את הרוח הזו על רקע נופי המדבר הבראשיתי. את התערוכה תפתח הפסלת אביבה נאמן, שיצירותיה הוצגו במיטב הגלריות בחו"ל- וכעת גם בפינת האלוהים הקטנה שלנו בנגב. זוהי הזדמנות ייחודית לחובבי האמנות, הסוסים והמדבר כאחד."

תערוכת "סוסים לוהטים"
מיטב אמני ישראל מציגים יצירות בנושא סוסים על רקע המדבר
30.8.12-1.9.12, חוות מעיין הנעורים - מועצה אזורית רמת הנגב
להזמנת כרטיסים במחיר 60 ₪ לחצו כאן
פרטים נוספים והזמנת כרטיסים לערב הפתיחה: באתר מעיין הנעורים