הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



עין זיוון: חגיגת קטיף עצמי לכל המשפחה


נצלו את ההזדמנות האחרונה בשבת הקרובה לחגיגת קטיף דובדבנים. אבל לא רק ! השבוע מבשילים לקטיף עצמי גם הפטל, האסנה, האפרסק והנקטרינה החדשה ''אביטל'' בניחוח מנגו. ועוד, שפע הצעות לבילוי משפחתי בבוסתן בראשית בגולן - טיולי סוסים, רכיבה על פוני ולמה, טיול טרקטור ועגלה, טיולי טומקארים עד לגבול הסורי, פינת חי, פינות יצירה, פינות פיקניק ומרחבים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 20-6-2012

בוסתן

בוסתן בראשית בגולן בעין זיוון, הבוסתן הגדול במדינה המשתרע על כ-100 דונם של עצי פרי שונים לקטיף עצמי, הפך לאתר חובה לכל ישראלי במהלך עונת הקטיף - מהדובדבן, ראשון פירות הקיץ ועד התפוח שסוגר את העונה לקראת חג הסוכות. אתר התיירות עין זיוון 'עשה עלייה' מניו זילנד לפני 15 שנה והתפתח מאוד במהלך השנים.

החום הכבד בימים האחרונים האיץ את הבשלת הפרי ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות האחרונה בשבת הקרובה לחגיגת קטיף הדובדבנים. אבל לא רק, השבוע מבשילים לקטיף עצמי גם הפטל, האסנה, האפרסק והנקטרינה החדשה ''אביטל'' בניחוח מנגו. האביטל, פרי פיתוח ישראלי חדש, מתאימה במיוחד לגידול באזור הררי, ונקטפת השנה לראשונה במטעי עין זיוון (ובאתרים נוספים בצפון). לפרי ניחוח חזק של מנגו וטעם יוצא דופן. צבעו צהוב-כתמתם בפנים ובורדו עז בחוץ. חווית הקטיף העצמי היא מיוחדת במינה, אוכלים ככל שניתן ללא הגבלה ישר מהעץ.

בנוסף, שפע הצעות לבילוי משפחתי בבוסתן במיוחד לילדי המשפחה שיוכלו להנות מטיולי סוסים, רכיבה על פוני ולמה, טיולי טרקטור ועגלה, פינת חי, פינות יצירה, פינות פיקניק ומרחבים, וטיולי טומקארים בין עצי המטעים עד הגבול הסורי. מומלץ מאוד לבקר.

מחיר כניסה לבוסתן: למבוגר 30 ₪ לילד 25 ₪.
בשבת הקרובה ניתן יהיה לרכוש דובדבנים מובחרים במחירי של ב-15 ₪ לשני מארזים.
שעות פתיחה: 9:00-16:00 מומלץ להגיע כשעתיים לפני סגירת הבוסתן.
הגעה: מכביש 91 מצומת מחניים, 2 ק"מ צפונית לקיבוץ עין זיוון.

למידע נוסף: 050-9001070 ובאתר