הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



עושים ''לייק'' לעטלפים בגן לאומי עין חמד


בואו להכיר מקרוב את העטלפים בחגיגה חווייתית, משעשעת ומלמדת לכל משפחה במסגרת אירועי שנת העטלף הבינלאומית, ותראו כי הימצאותם בסביבתנו חשובה ואף מועילה. יום העטלף בגן לאומי עין חמד, שבת 19 במאי 2012

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 2-5-2012

פוחדים מהם? נרתעים מהם? בואו להכיר מקרוב את העטלפים בחגיגה חווייתית, משעשעת ומלמדת לכל משפחה ותראו כי הימצאותם בסביבתנו חשובה ואף מועילה.

במסגרת אירועי שנת העטלף הבינלאומית תיערך בגן לאומי עין חמד חגיגה חווייתית, משעשעת ומלמדת למשפחה שנועדה להציג את קבוצת היונקים הגדולה בישראל באור חיובי, מפתיע ומעניין.

למסתובבים עם תחפושת עטלף באירוע תינתן הפתעה וכניסת הילד תהייה בחינם.

מטרת הפעילות להכיר ולקרב אל העטלפים תוך הבנה כי הימצאותם בסביבתנו חשובה ואף מועילה.

החגיגה בעין חמד, כוללת "הישרדות עטלפים" (משחקי ספורט משפחתיים להמחשת חיי העטלפים), סיפורים וגם המחשות ודגמי עטלפים, הסברים על חייהם והמחקר, תחנת הסברה של בית החולים לחיות בר, משחק "עטלפים מציאות או דמיון" - משחק חידות ועטלפים במציאות מדומה באמצעות סמארטפון, מפגשים עם מכשפה והעטלף שלה, גלגל מזל עטלפי, ושיחה עם פקחים ואנשי מקצוע.

המשתתפים יסייעו להתקין תיבות קינון לעטלפים ברחבי גן לאומי עין חמד.
גן לאומי עין חמד 02-5342741 בשבת 19 במאי 2012

כחלק מהפעילויות הרבות שיתקיימו ביום העטלף בשבת הבאה תהייה פעילות חדשנית המשלבת את הטבע המקומי, את סיפורי העטלפים ואת הטלפונים החכמים. מצורף קוד שאיתו ניתן יהיה להשתתף בהפעלה מיוחדת עם הטלפונים החכמים. בנקודות מסויימות בגן לאומי עין חמד יוטמנו "מטמונים" וירטואליים שסימנם יהיה דמות עטלף ברגע שמצלמת הטלפון החכם תוצג לכיוון הנכון. ברגע זה אפשר יהיה לקבל מידע על עטלפים ומשימות וגם הכוונה להמשך הדרך.

עושים לייק לעטלפים בעין חמד