הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



"דרום אדום" - פסטיבל הכלניות בצפון הנגב


חגיגת הפריחה המסורתית בצפון הנגב. שלל פעילויות במרחבים בין נחל שקמה לנחל הבשור בסימן הכלניות, מגוון רחב של סיורים, מופעים, הצעות ועוד הפתעות. גם מנחם הורוביץ יצא לבדוק את האטרקציות המצפות למבקרים ומפעילות את כל החושים. פסטיבל דרום אדום יתקיים במשך 5 סופי שבוע של פברואר-מרץ 2012

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 26-1-2012

פסטיבל דרום אדוםגשמי הברכה בחורף הנוכחי הגיעו השנה במועדם וכבר מחודש ינואר הוצפו שדות צפון הנגב במרבדים מדהימים ססגוניים של מיליוני כלניות. לכבודן תיערך זו השנה השביעית, חגיגת הפריחה המסורתית "דרום אדום" שתתקיים במשך 5 סופי השבוע של פברואר-מרץ 2012.(2.2-3.3)

במסגרת הפסטיבל ייערכו שלל פעילויות במרחבים הירוקים בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב בסימן הכלניות, בהן "אגדות וסיפורים בין הפרחים" - לאורך סופי השבוע יחכו למבקרים במוקדי הפריחה דמויות מוכרות ואהובות מסיפורי עמים ומאגדות להפעלה ללא תשלום בטבע ביניהן תוכלו לפגוש את שלגיה, פיטר פן, רובין הוד ואפילו את בן גוריון... כולל מספרי סיפורים שיחכו למטיילים בפינות חמד בטבע וינעימו את זמנם.

בנוסף יתקיימו מגוון רחב של סיורים לאורך כל הפסטיבל: סיורי פריחה בהדרכת קק"ל ורט"ג ללא תשלום, סיורים חקלאיים האופייניים וייחודיים לאזור, סיורים היסטוריים וסיורים מודרכים ברכב, ברגל ובאופנים, בכל המרחב אל מוקדי הפריחות. כדאי להגיע לצפון הנגב כבר בימי חמישי, ליהנות גם מ-דרום אדום nights- מופעים והצגות בימי חמישי במהלך החודש, עם הנחות ללנים באזור!

לתכנית המלאה ולפרטים נוספים לחצו כאן