הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



צפרות ב''גן ועדן'' - קיבוץ טירת צבי


עונת הנדידה בעיצומה ואלפי חסידות לבנות ושחורות מבלות בבריכות הדגים, בשדות החקלאיים ובמטעי התמרים. בואו ליהנות ולבלות חורף חם ב''גן בעדן'' ולצפות במגוון רב של ציפורים נודדות וחורפות. חודשים נובמבר-דצמבר 2011

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30-11-2011

צילם: רחמים אסףעונת הנדידה בעיצומה ואלפי חסידות לבנות ושחורות מבלות בבריכות הדגים, בשדות החקלאיים ובמטעי התמרים בעמק המעיינות.

עם החסידות הגיעו גם הליבניות, אנפות אפורות, שחפים, מגלנים, דיות שחורות, אגמיות, תמירונים, ביצניות ואפילו לוחמים. במשך עונת הנדידה יגיעו מגוון רב של ציפורי שיר, ציפורי מים, שקנאים ועוד.

ארץ ישראל היא גשר יבשתי בין אירופה ואפריקה ולכן מליוני ציפורים, בעיקר בעלות הכנף הגדול, חוצות את הארץ בעונת הסתיו לאורך הבקע הסורי אפריקאי. כאן הן מבלות ונהנות משפע של מזון, מים ומחסה.

עמק המעיינות - בית שאן נמצא לאורך הבקע ולכן אנו נהנים כאן מתופעת נדידת הציפורים. גם אתם יכולים לבוא ולצפות בתופעת הטבע המדהימה. הביאו משקפת ומגדיר ובואו להתארח בנופש כפרי "גן בעדן" בקיבוץ טירת צבי.

מסלול טיול: יוצאים מהשער הראשי של טירת צבי לאחר כ 200 מ' ישנה פנייה ימינה שמובילה אתכם לבריכות הדגים. בכל השטח ניתן לסייר ברכב או ברגל וליהנות ממגוון רב של ציפורים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

בתמונה: שרקרקים (צילם: רחמים אסף)