הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''הערבה לובשת יוגה'' - פסטיבל יוגה ערבה


גם השנה עם בוא הסתיו, יתכנס שוב עולם היוגה לסופשבוע של תרגול לאורכה של הערבה. סוף שבוע על טהרת היוגה בנוף הרגוע של הערבה ובעונה היפה ביותר במדבר, 3-5 בנובמבר

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 30-10-2011

יוגה ערבה - פסטיבל היוגה של השנה"יוגה ערבה" - אירוע היוגה השנתי הגדול בישראל. שלושה ימים של תרגולי עומק בסגנונות יוגה עם מיטב מורי היוגה בארץ ובחו"ל, אירוח בצימרים, בחדרי האירוח הקיבוציים ובחאנים המדבריים לאורך הערבה, סיורי בוקר ושקיעה ואירוע מרכזי בלב הערבה. סוף שבוע בו כל הערבה לובשת יוגה.

אוהבי היוגה החובבים והמתרגלים הוותיקים מוזמנים להתארח בערבה בסוף השבוע הראשון של חודש נובמבר - תחילת עונת התיירות המדברית, לאירוע היוגה של השנה.

התפאורה כבר כאן - הרי אדום במלוא עוצמתם ניצבים אל מול הרי הנגב הגבוהים הנצבעים בגוונים חומים, וביניהם, רצועה צרה וארוכה המשתרעת על-פני 180 ק"מ של מושבים, ישובים קהילתיים וקיבוצים. אורחי "יוגה ערבה" ייהנו ממתחמי לינה בסגנונות שונים – צימרים מפוארים, חדרי אירוח קיבוציים מפנקים וחאנים מדבריים, אירוח על בסיס פנסיון מלא, תרגולי עומק בתחומי היוגה השונים והמון רוגע ושלווה.

המתרגלים מוזמנים לבחור סדנא, מורה ומתחם לינה בו ישהו במהלך כל ימי הפסטיבל. שם יתרגלו, יצאו לסיורי בוקר ושקיעה וייהנו מתפריט צמחוני עשיר.

ביום שישי לקראת שקיעה, יפסקו התרגולים והסדנאות בכל מתחמים וכל המשתתפים יתכנסו לערב מיוחד אל מול הנוף עוצר הנשימה בחוות האנטילופות. בחווה נפגוש שני מורים מיוחדים ליוגה בשקיעה, אשר יעבירו לכל באי יוגה ערבה שני מפגשים. אנדריי סידרסקי אשר יעביר תרגול ערב מיוחד, למורים ומתרגלי יוגה ותיקים וירחיב על שיטתו המפורסמת בכל העולם ,Yoga23 – גישה סיסטמאתית ללימודי יוגה. יוגי שיווהדאס המורה השני מגיע במיוחד מהודו, חי בהרי ההימלאיה ופתח בית ספר ליוגה והילינג, בית הספר "קיילאש טרייבל", בו הוא מלמד קהלים מכל העולם. בנוסף לתרגולים עם המורים, ייהנו המשתתפים ממעגל שירה מקודשת עם נירוונה ולהקת אנסמבל רישה, תוצרת מוזיקלית מדברית מקומית, ארוחת ערב משותפת וקבלת שבת שתחתום את ערב ה-unity.

יוגה ערבה - 3-5/11/2011

פרטים נוספים והרשמה באתר יוגה ערבה - www.yogaarava.co.il



לינה כפרית בערבה