הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



פסטיבל אגדות עם בגן הבוטני - חול המועד סוכות


בואו לפגוש את רובין הוד, בת הים הקטנה, המכשפה מהסיפור עמי ותמי ועוד דמויות מהאגדות. תשמעו סיפורים, תרקדו כמו האבוריג'ינים, מוגלי ילמד אתכם לטפס על חבלים, ויהיו עוד הפתעות. חול המועד סוכות 16-18 2011 בגן הבוטני

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 10-10-2011

פסטיבל אגדות עם בגן הבוטני בירושליםהגן הבוטני בירושלים מזמין אתכם לבלות את חול המועד סוכות בפסטיבל אגדות עם ולפגוש אם את הדמויות מהאגדות. בגן יוצבו מתחמי פעילות תיאטרליים, המשלבים תיאטרון פיזי לכל המשפחה עם פעילות ייחודית בכל מתחם. הקהל יוזמן להתנסות במיומנויות מגוונות בהשראת אגדות עם שונות ולחוות תיאטרון רחוב צעיר ומגוון. הפסטיבל יתקיים בחול המועד סוכות בימים א-ג 16-18 באוקטובר, בין השעות 11:00-16:00.

ברחבי הגן הבוטני יהיו מתחמים עם פעילויות שונות ומיוחדות הקשורות לאגדות עם מיבשות שונות, בחלקת אירופה יוצב הבית המתוק מהיער השחור, אל תוך הבית הססגוני תזמין המכשפה של הנזל וגרטל את הילדים ותספר להם את גרסתה לאגדה המפורסמת ותרקח איתם ממתק בפונדו שוקולד, בחלקת אוסטרליה ישמעו הילדים אגדות אבורג'יניות על חיות היבשת ויתנסו ביצירת מגוון מקצבים אבוריג'ינים, במתחם בת הים הקטנה תספר בת הים על מסעה אל יבשת אמריקה וניסיונותיה להגיע אל הנסיך בתוך בועת סבון קסומה, הילדים יתנסו בהפרחת בועות סבון ענקיות במתקנים ובטכניקות מגוונות, באזור הטרופי ינחה מוגלי את הילדים בטיפוס על חבלים ובאקרובטיקה אווירית על "טיסו" כפי שלמד מהקופים בג'ונגל ויספר קטעים מסיפורי הג'ונגל שלו על החיים בקרב חיות היער. במתחם רובין הוד, יאמן רובין הוד את צבא הגנבים ויחשוף בפני הילדים את הלכות האבירים בימי הביניים, יעביר להם סדנאות כיוס, אימון בחרב, בהסוואה וחלוקת שלל לעניים, במתחם "הסיפור שלא סופר" תוצג, פעמיים ביום, הצגה מלאת הומור לכל המשפחה המגוללת את ההתרחשות על סט הצילומים לסרט "רובין הוד".

חול המועד סוכות בימים א-ג, 16-18 באוקטובר בין השעות 11:00-16:00. פרטים נוספים בטלפון: 02-6794012

מחיר: כניסה לגן, כולל כל המופעים - 35 ₪ (החל מגיל שלוש), לילדי ירושלים מחיר מוזל- 25 ₪ , מחיר משפחתי (עד שישה אנשים)- 150 ₪ לכל המשפחה. למנויי הגן הבוטני הכניסה בחינם (עלות מנוי שנתי לגן: יחיד-120 ₪, זוגי-180 ₪, משפחתי-240 ₪ )

הגעה: הכניסה לגן היא משכונת ניות-רחוב בורלא 1, או מתחנת הדלק ניות אשר ברחוב הרצוג.

הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות ולמנוע את הכחדתם. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני. גידול הצמחים בגן מבוקר ונבדקת התאמת המינים השונים לשימוש בגננות, בייעור, בחקלאות וברפואה.