הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קטיף תפוחים עצמי - סיורים וטעימות לכל המשפחה


סיורים מודרכים לכל המשפחה אל מטעי התפוחים בכפר הדרוזי מג'דל שאמס השוכן במרומי רמת הגולן, ביקור בכפר והכרות עם מנהגי העדה וההיסטוריה שלה, שוק נבי יעפורי, גבעת הצעקות ועוד. כל שבת מ-17/9 ועד סוף חודש אוקטובר. הסיור כולל קטיף עצמי וטעימות

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 9-9-2011

, צילום: תקשורות יעל שביט - קטיף תפוחים עצמי ברמת הגולןהחל מה-17 בספטמבר ובכל שבת עד לסוף חודש אוקטובר, יתקיימו סיורים מודרכים לכל המשפחה אל מטעי התפוחים של הכפר הדרוזי מג'דל שאמס לקטיף עצמי, ולסיור מודרך בכפר.

במטעי הכפר מג'דל שאמס, השוכן בגובה 1200 מ' מעל פני הים במרומי רמת הגולן, גדלים תפוחים מהזנים: סטארקינג, גולדן (זהוב), גרנד סמית, גאלה (אדום עם פסים צהובים) ופינק ליידי.

במהלך הסיור נבקר גם בבתי הקירור בכפר, המאחסנים כ-30,000 טון תפוחים ומאפשרים קירור של הפרי בטכנולוגיה ידידותית לסביבה, כדי שאפשר יהיה לשווק אותו באיכות גבוהה תוך שמירה על ערכיו התזונתיים לאורך שנה.

עוד במהלך הסיור, נשמע על ההיסטוריה של העדה הדרוזית ומנהגיה, נבקר בחנות ממתקים דרוזיים, באוהל אותנטי בו טועמים פיתות עם לבנה, זיתים ותה צמחים, נבקר גם בבית קפה בסגנון סורי עתיק עם מזרקה, בכיכרות הפסלים, שוק נבי יעפורי עם תוצרת מקומית ונצפה אל גבעת הצעקות.

הטיולים המודרכים ברכבים פרטיים, בהרשמה מראש.
יציאה ממלון נרקיס במג'דל שאמס - שבת בבוקר בשעה 10:30
מחיר סיור + קטיף תפוחים: 50 ₪ למשתתף, כולל טעימות.
לאורחי המלון - 40 ₪ למשתתף.
משך הסיור כשעה וחצי