הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



המסע ל''ארץ לעולם לא'' - יוצאים להרפתקאה בגן הבוטני


בינות לעצים, בפינות החמד והטבע הקסום של הגן הבוטני בירושלים נגלית לה ''ארץ לעולם לא''. פיטר פן, קפטן הוק, טינקרבל ודמויות נוספות מהאגדות יבקרו את הילדים, וביחד נצא למשימות והרפתקאות של טבע ודמיון, בליווי כתב חידה המוביל לאוצר הפירטים. הפנינג ראשון מסוגו המשלב הצגות אינטראקטיביות ופעילות במרחבי הטבע. כל ההכנסות הן קודש לשמירה על הטבע ופיתוח הגן הבוטני. 14-25 באוגוסט 2011

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 13-8-2011

המסע לארץ לעולם לא - הגן הבוטני בירושליםהגן הבוטני בגבעת רם בירושלים חוזר לאגדות - בינות לעצים, בפינות החמד והטבע הקסום של הגן נגלית לה ''ארץ לעולם לא" המופלאה, בה יסתובבו פיטר פן, קפטן הוק, טינקרבל, טייגר-לילי, פיות, בנות ים, אינדיאנים ושודדי ים אמתיים.

בכניסה לגן יקבלו הילדים את מפת "ארץ לעולם לא" וכתב חידה שיכוון אותם לאורך מתחמי התרחשות אינטראקטיביים שיהיו פרוסים ברחבי הגן.

בין המתחמים בגן - אניית פיראטים ענקית, סביבה ילמדו הילדים בבית הספר לשודדי ים וישתלבו בפעילויות שונות; בבית הספר של טינקרבל, יהפכו כולם לפיות, ילמדו את חוקי שלוש המשאלות וישמעו סיפורים על חיי הפיות ויצורי האגדות; בכפר האינדיאנים, סביב המדורה יספר הצ'יף סיפורי אינדיאנים, ילמד את סוד זיהוי העקבות , וירתום את עזרת הילדים לאינדיאנים שיצאו להציל את טייגר-לילי שנחטפה על ידי קפטן הוק; במחנה הילדים האבודים אשר נבנה ב"בית על העץ" הכניסה למבוגרים אסורה, שם הילדים יחגגו מסיבת ערב סודית עם וונדי ומייקל, יפתרו את כתב החידה שבמפת האוצר, ויצאו יחדיו למצוא את אוצר הפיראטים.

על האגם בכניסה לגן נמצא ''אי בנות-הים'' ובו ישירו בנות הים המסתוריות שירים צלולים וישיטו את משאלות הילדים על מי האגם.

ברחבי הגן יוצבו דוכני מזון ושתיה ואביזרים של "ארץ לעולם לא".

האירוע יתקיים בתאריכים 14-25 באוגוסט 2011 בין השעות 16:00-20:00 .

מחיר הכניסה לפעילות בגן: 50 ₪ לכרטיס. כל ההכנסות מהאירוע קודש לשמירה על איכות הסביבה, פיתוח הצמחייה בגן והצלת מיני צמחים מיוחדים מסכנת הכחדה.

לרכישת כרטיסים: בימות - 02-6237000 או *6226  לפרטים נוספים: www.botanic.co.il

הגעה: הכניסה לגן היא משכונת ניות-רחוב בורלא 1, או מתחנת הדלק ניות אשר ברחוב הרצוג.

הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחים בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות ולמנוע את הכחדתם. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. צמחים רבים בגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני. גידול הצמחים בגן מבוקר ונבדקת התאמת המינים השונים לשימוש בגננות, בייעור, בחקלאות וברפואה.