הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



''שפה שלישית'' - קונצרט בציר ואהבה עם דיוויד ברוזה


לרגל פתיחת עונת בציר כרמי היין ושבוע האהבה, יארח יקב הרי גליל את דיויד ברוזה במופע ''שפה שלישית'' המורכב ממיטב שיריו האהובים ומשירים מתוך האלבום החדש. קבלת פנים לקונצרט הבציר עם יינות היקב, פירות ''בראשית'' ודוכני מזון מהשעה 19:30, 18 באוגוסט 2011

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 13-8-2011

דיוויד ברוזה ביקב הרי גליליקב הרי גליל שבקיבוץ יראון ממשיך במסורת מופעי הקיץ וגאה לפתוח את עונת בציר כרמי היין באווירת האהבה של ט"ו באב במופע החדש של דויד ברוזה "שפה שלישית", המורכב ממיטב שיריו האהובים ומשירים מתוך האלבום בחדש.

באלבום החדש של ברוזה, מהאמנים המוערכים והחשובים במוסיקה הישראלית, 15 שירים אותם הלחין וכתב. במהלך השנים הלחין ברוזה את שירי מיטב המשוררים והפעם בחר לחשוף גם את כתיבתו. במופע ילוו את ברוזה 8 נגנים.

יקב הרי גליל ביראון חוגג עשור של יצור יין משובח מ-6 כרמים הנטועים בהרי הגליל העליון בגובה של 500-700 מטר מעל פני הים, בתנאי שטח ואקלים שונים. פסיפס זה מאפשר יצור יינות בעלי אופי ייחודי, משילובים שונים של הכרמים זני הענבים. מבנה היקב הייחודי והחדשני, ממוקם בלב הנוף העוטף את קיבוץ יראון.

עם הכניסה לעשור השני, יקב הרי גליל הפך למוביל באזור הגליל העליון וממוקם במקום השישי בארץ. בסל המוצרים 13 יינות, מהם 10 יינות זניים, חלקם צעירים וחלקם מתיישנים בחבית. 3 יינות הדגל "יראון", "מירון", ו"אביבים" הינם יינות בלנד מורכבים ועשירים, המביאים לידי ביטוי את אזור הגידול הגלילי. עם הרחבת היקב וחנוכת מרתף חדש לחביות היין ויבול הענבים העשיר, צפוי בציר 2011 להניב מעל מיליון בקבוקי יין משובח, לשיווק בארץ ובחו"ל. יינות היקב כשרים למהדרין.

קבלת פנים לקונצרט הבציר עם יינות היקב, פירות "בראשית" ודוכני מזון בתשלום, החל מהשעה 19:30. המופע יחל ב- 21:30.
האירוע מתקיים תחת כיפת השמיים - יש להצטייד בלבוש חם.
מחיר כרטיס: 120 ₪ לאדם
להזמנות ופרטים נוספים - יקב הרי גליל - 04-6868740, אתר- www.galilmountain.co.il