הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



כוכב לערב אחד - טיול לילי לאור עששיות


הליכה לילית מודרכת לאור עששיות בחורש הסמוך למרום גולן, תצפית בכוכבי הלילה ושביל החלב שתוצג במסכי אייפד, ישיבה משותפת על מחצלות והאזנה לסיפורים מרתקים. תיירות מרום גולן מזמינה את המטיילים בצפון לחוויה לילית מיוחדת במינה

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 21-7-2011

לעת ערב, חום הקיץ שוקע לאיטו עם שקיעת החמה ונעטף בערפילי הלילה ובאגלי הטל. זה הזמן המתאים לעצום עיניים ולהרגיש את הלילה העוטף בשלל חושים, הטבע מסביב נגלה בצבעיו ריחותיו וצליליו, ומקבל פן מוכר פחות אשר מוסיף מימד של התרגשות וחווית לילה שונה.

תיירות מרום גולן מזמינה את המטיילים בצפון לחוויה לילית מיוחדת במינה. בשעות הערב נצא עם עששיות לטיול רגלי בשבילי החורש המסתוריים, למרגלות לע הר הגעש בנטל.

מסלול ההליכה קל וקצר ומשלב מגוון חוויות בגובה 1000 מטר מעל פני הים, ריחות הצמחייה, האוויר הקריר, קולות הלילה של בעלי החיים וטעמו של תה צמחים קייצי.

במהלך הסיור המודרך ננסה למצוא את מקור המילה עששית, נצפה בגחליליות, נעבוד עם חוש ההתמצאות שלנו ונחדד את החושים המוסיקליים בליווי שירי לילה ידועים על כוכבים וגחליליות, נצפה באמצעות מכשירי אייפד בכוכבי הלילה - כוכב הצפון, העגלה הגדולה וכוכב שבתאי.

בסיום הסיור נתכנס לצ'יזבט לילי, בישיבה נינוחה על מחצלות, למרגלות עצי האלון.

משך הטיול הלילי - כשעה וחצי וכולל תה צמחים. כפוף לתנאי מזג האוויר. יש להצטייד בנעלים נוחות ולבוש חם.

הסיורים יוצאים בכל ימות השבוע החל מהשעה 20:00- בתיאום מראש.
מחיר : 35 ₪ למשתתף. 120 ₪ למשפחה גרעינית.
לאורחי כפר הנופש מרום גולן - 100 ₪ למשפחה.
ניתן להוסיף פעילויות סביב המדורה - תפוחי אדמה צלויים על גחלים, מרשמלו מתקתק, תה וקפה בתוספת מערכת הגברה ומוסיקה ארץ ישראלית - 50 ₪ למשפחה.

תיירות מרום גולן - 04-6960267 אתר האינטרנט