הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



שייט אל הדייג - חוויה בלב הכנרת


סופי שבוע על המים בעין גב - הפלגות בימי שישי ושבת בחודשים יולי - אוגוסט 2011. בואו לבלות את ימי החופש הגדול בחוויה ייחודית ולא שגרתית על גבי ספינת שייט ולצפות בדייגים בפעולה בלב ימת הכנרת

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 12-7-2011

דיג בכנרת, תמונה באדיבות תיירות עין גבבואו לבלות את ימי החופש הגדול בחוויה ייחודית ולא שגרתית בלב ימת הכנרת, על גבי ספינת שייט

נצא מהמזח בנמל קיבוץ עין גב אל שדה הדייג בכנרת, ונצפה בסירת דייגים אמיתית בפעולה. מנחם לב, קפטן סירת הדייגים יסביר לנו על ענף הדייג ופעולת הדייגים בכנרת, כאשר אנשי הצוות שאיתו ידגימו כיצד דגים בסיוע מכשירי רדאר לזיהוי להקות הדגים מסוגים שונים. ברגע שהרדאר מזהה להקת דגים, תשמע קריאת קפטן לב: "עוגן!" הדייגים יזרקו למים רשת באורך 250 מטר שתקיף את הדגים, ואז יועלו הדגים מהמים אל הסירה.

עם החזרה אל המזח, מומלץ להשלים את החוויה במסעדת הדגים של עין גב הממוקמת על שפת הכנרת, ליהנות מארוחת דגים משובחת עם נוף עוצר נשימה המשקיף לימה.

ענף הדייג בעין גב פועל מאז ימי הקמת הקיבוץ. חובבי הדייג ישמחו לבקר גם במוזיאון העוגנים בקיבוץ, שם ניתן לראות עוגנים עתיקים, מפות ישנות, כלי דייג עתיקים ועוד, מתקופות שונות המתארות את סיפור הדייג בכנרת.

יציאה לשייט אל הדיג - ימי שישי, בחודשים יולי-אוגוסט 2011 בשעה 10:00.
משך השייט - שעה. מחיר - דיג: 30 ₪ למשתתף (מגיל 5).

יציאה לשייט בלבד (בליווי מוסיקה והדרכה) - ימי שבת, בחודשים יולי-אוגוסט 2011 בשעה 16:00.
משך השייט - 45 דקות. מחיר  - 25 ₪ למשתתף (מגיל 5).

פרטים והזמנות בתיאום מראש - תיירות עין גב - 04-6658008, 054-5658006  www.eingev.com