הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קייטנת קייץ על סוס


הסוס הוא אמנם בעל חיים גדול, אך ביכולתו לתת לכל אדם ובכל גיל תחושת ביטחון ושליטה. קייטנת הרכיבה בחוות ורד הגליל תעניק לילדיכם חוויה בעלת משמעות וייחודיות, המשלבת נגיעה בטבע, אהבה לסוסים והכרות עם עולמם

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 2-7-2011

קייטנה בורד הגלילקייטנת קיץ היא מושג שגור בפי כל הורה וילד במדינת ישראל, פעם היו אלו קייטנות אגד מיתולוגיות, קייטנה במתנ"ס או מקסימום קייטנה בגן למשך 3 שבועות מחופשת הקיץ, שההורים יוכלו קצת לעבוד.

בשנים האחרונות נפתחה היריעה, למגוון רחב של נושאים המכריזים על נושא הקייטנה, קייטנת אנגלית, קייטנת מחשבים, קייטנת טבע ועוד ועוד.

בחוות ורד הגליל בצפון הארץ, המתמחה ברכיבה מערבית ובבית ספר לרכיבה מהותיקים בארץ, מתקיימת קייטנה ייחודית – קייטנת רכיבה על סוסים כמובן.

תכני הקייטנה נבנו ע"י מדריכי ומאמני רכיבה מהטובים בארץ, אנשים המיומנים גם בתחום הרכיבה הטיפולית ומשלבים בקייטנה עקרונות ממספר תחומי ידע.

הקייטנה הופכת מיד לחוויה ייחודית המשלבת נגיעה בטבע, אהבה לסוסים והכרות עם עולמו של הסוס.

איתי שביט מנהל חוות הרכיבה ורד הגליל, מספר כי קייטנות הרכיבה מוצלחות ביותר, הילדים מגיעים עם חששות ורתיעה מהסוס, ותוך יום מגלים ביטחון, ועוצמות רבות, בסיום הקייטנה הם יוצאים עם חוויה מספקת ובעלת משמעות. סוס הוא אמנם חיה גדולה, אך ביכולתה לתת לכל אדם ובכל גיל תחושת ביטחון ושליטה.

הקייטנה מתאימה לשתי קבוצות גיל:
6-9 "עולמו של הסוס"
קייטנת הרוכבים לילדים מעל גיל 9.

ארוחות בוקר וצהריים כלולות במחיר.
הקייטנות מתקיימות במספר מחזורים במהלך חודשי הקיץ.

להזמנות: 0502382225  אתר האינטרנט www.veredhagalil.co.il